אורביט: הכנסות של 28.9 מיליון דולר במחצית הראשונה

31 אוגוסט, 2023

הרווח הנקי הסתכם ב-4.2 מיליון דולר וצבר ההזמנות עומד על 81.8 מיליון דולר. החברה מספקת מערכות תקשורת לוויינית ניידות ומערכות עקיבה

[בתמונה: המסוף הלווייני MPT-46 של חברת אורביט]

חברת אורביט (Orbit) דיווחה הבוקר (ה') על הכנסות של 15.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2023, גידול של 10% לעומת 14 מיליון דולר ברבעון השני של 2022. במחצית הראשונה כולה עמדו ההכנסות על 28.9 מיליון דולר, לעומת 26.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

הרווח הנקי במחצית הראשונה עמד על 4.2 מיליון דולר, לעומת 3.8 מיליון דולר בשנה שעברה. צבר ההזמנות של החברה, נכון לסוף הרבעון השני, עומד על 81.8 מיליון דולר.

קווי המוצר המרכזיים של אורביט הם בתחום תקשורת לוויינית: מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה אחר לוויינים וטילים ומערכות לתצפיות מהחלל. לקוחות החברה כוללים חילות אוויר, סוכנויות חלל, ציים ימיים ואינטגרטורים גדולים דוגמת איירבאס, בואינג, לוקהיד מרטין, גילת, אימאג'סאט, נורתרופ גרומן ועוד.

ברבעון האחרון דיווחה אורביט על מספר עסקאות משמעותיות, ובכלל זה הזמנת המשך למערכות תקשורת לוויינית עבור פלטפורמות ימיות ממפעיל מערכות לוויין גלובלי, בסך כולל של כ-2.5 מיליון דולר, וכן קבלת הזמנה לפיתוח ואספקת מערכת עקיבה מדויקת בהיקף של כ-2 מיליון דולר מאינטגרטור בטחוני.

בתחילת יוני דיווחה החברה על קבלת הזמנה בסך של כ-2.4 מיליון דולר מאינטגרטור אירופי לאספקת מערכות תקשורת לוויינית שיספקו קישוריות לוויינית רציפה בפס רחב לאוניות של אחד הציים בנאט"ו. עוד דיווחה בחודש יוני על מזכר הבנות לשילוב מערכות תקשורת הלוויין המוטסות של החברה ברשת Ka המורחבת של חברת ViaSat, וכן על קבלת הזמנה לאספקת מערכות עקיבה מדויקת בהיקף של כ-2.7 מיליון דולר מאינטגרטור בטחוני.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , חלל , תעופה וביטחון , תקשורת

פורסם בתגיות: אורביט