סיפיה נכנסת ל-10 דגמים נוספים של Chery הסינית

13 ספטמבר, 2023

בכך עולה מספר הדגמים של יצרנית הרכב הסינית שיכללו את פתרון ניטור הנהג של סיפיה ל-18, ומספר זכיות התכנון הכולל ל-50. הדגמים החדשים יעלו על הכביש ב-2024

סיפיה ויז'ן (Cipia) ויצרנית הרכב הסינית Chery מרחיבות באופן משמעותי את שיתוף הפעולה ביניהן. אתמול (ג') הודיעה סיפיה כי Chery החליטה להטמיע את פתרון ניטור הנהג של סיפיה (DMS) לעשרה דגמים נוספים. זה מצטרף ל-8 דגמים של Chery שכבר אימצו את התוכנה של סיפיה.

מסיפיה נמסר כי הדגמים החדשים צפויים לעלות על הכביש ב-2024 ולהימכר גלובלית. פתרון התוכנה ירוץ על מעבדים של קואלקום. עד כה רשמה סיפיה זכיות תכנון עבור 50 דגמים של 8 יצרניות רכב מאירופה, ארצות הברית ואסיה. שוק המערכות לניטור נהג המבוססות על מצלמות צפוי לצמוח מ-1.8 מיליארד דולר ב-2021 ל-4.6 מיליארד דולר ב-2031.

Chery Automobile, שהוקמה ב-1997, היא יצרנית רכב סינית שנמצאת בבעלות ממשלתית. היא נחשבת ליצרנית הרכב התשיעית בגודלה בסין, עם מכירות של כמיליון כלי-רכב ב-2021. היא מייצרת מכוניות נוסעים, רכבי SUV וטנדרים. היא אף מייצאת חלק מרכביה אל מחוץ לסין ונחשבת ליצואנית הרכב הגדולה ביותר בסין בשני העשורים האחרונים, בעיקר לשווקים מתפתחים.

סיפיה פיתחה מערכת חישה ושליטה המיועדת לפנים הרכב ומשמשת בראש ובראשונה למעקב אחר רמת העירנות של הנהג וזאת באמצעות ניתוח פרמטרים כמו הטיית הראש, היציבה הכללית ותנועות העפעפיים. המערכת מבוססת על ראיית מכונה ובינה מלאכותית, יודעת לזהות הסחת דעת של הנהג מהדרך באמצעות מעקב אחר האישונים, ומתריעה בכל פעם שרמת ערנותו יורדת. האלגוריתם גם מזהה הסחות דעת כמו שימוש בסמארטפון במהלך נהיגה, עישון, חגירת חגורת בטיחות, הסטת מבט ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: Chery , DMS , סין , סיפיה