קייטו נטוורקס גייסה 238 מיליון דולר

19 ספטמבר, 2023

נחשבת לחברה המובילה בתחום ה-SASE. הגיוס בוצע לפי שווי של 3 מיליארד דולר. ב-2022 רשמה יותר מ-100 מיליון דולר בהכנסות חוזרות, ויש לה כ-1,800 לקוחות

חברת קייטו נטוורקס (Cato Networks) השלימה גיוס רחב-היקף של 238 מיליון דולר. הגיוס, שהובל על ידי LightSpeed Venture Partners, בוצע לפי שווי של יותר מ-3 מיליארד דולר, והוא מביא את סך גיוסיה של החברה מאז הקמתה ב-2015 ל-773 מיליון דולר.  בעקבות הסבב, ראבי מהאטרה, מייסד ומנהל של LightSpeed ​​Venture Partners, יצטרף לדירקטוריון של קאטו.

קייטו מדווחת כי ב-2022 חצתה את רף ה-100 מיליון דולר בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR), והגדילה את ההכנסות שלה ביותר מ-60% בהשוואה ל-2021. לחברה יש יותר מ-1,800 לקוחות ארגוניים, ובכלל זה קרלסברג וקבוצת המירוץ של פורשה בפורמולה-1.

קאטו נחשבת לאחת מהחלוצות העולמיות בקטגוריית אבטחה ותקשורת חדשה שהוגדרה על-ידי גרטנר ב-2019 וקיבלה את הכינוי SASE – Secure Access Service Edge. מדובר במיזוג בין פונקציות הרשת לבין האבטחה באופן המאפשר מתן שירות מאוחד. כדי שפתרון SASE יוכל למזג את התקשורת עם האבטחה, יש צורך בבניית תשתית מבוססת ענן המבוזרת במספר אתרים בעולם (Points of Presence) שמהם יש לה גישה אל העננים, המשתמשים והאתרים של הלקוח.

רשת גלובלית הממוקמת בין הלקוח לבין הענן שלו

חברת קייטו מאבטחת את כל הרשת של הלקוח באמצעות התחברות אליה דרך יותר מ-60 אתרי נוכחות (PoPs) בעולם, המצויים בתווך שבין מחשבי הארגון לבין הענן שבאמצעותו הוא עובד. מדובר בשילוב של פתרון חומרה עם פתרון תוכנה: אביזר ה-Socket SD-WAN של החברה מספק חיבוריות פיסית בין אתרי הלקוח לבין נקודת ה-PoP הקרובה ביותר באמצעות תשתיות התקשורת הקיימות, כאשר הלקוח יכול לבחור את הרכב התשתית הפיסית המתאימה לו: כבלים, 4G/LTE, xDSL, סיבים או שילוב שלהם.

הרעיון החדש משנה הרבה מושגי יסוד בתעשייה, כך למשל הוא מאפשר לקאטו לספק פיירוול במתכונת של שירות (FWaaS) ולא במתכונת של אבזר או תוכנה המותקנים אצל הלקוח. בשיטה הזאת הארגון כולו מחובר אל פיירוול יחיד המנהל מדיניות אבטחה אחידה לכל תשתיות הארגון. חברת גרטנר הגדירה את הרעיון כתשתית אבטחה צומחת בעלת השפעה גדולה מאוד.

[בתמונה למעלה: שלמה קרמר, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה. קרדיט צילום: Eclipse Media and Leonid Yakobov]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , גיוסי הון

פורסם בתגיות: Cato Networks , שלמה קרמר