סטורדוט הכריזה על שותפת ייצור בארה"ב: Flex-N-Gate

4 אוקטובר, 2023

Flex-N-Gate היא חברה אמריקאית לייצור חלפים לרכב. בשנה שעברה הקימה מפעל לייצור סוללות בעיר וינדזור. בעבר חתמה סטורדוט על הסכם ייצור עם EVE הסינית

חברת סטורדוט (Storedot) מרחיבה את שרשרת האספקה הגלובלית שלה. החברה חתמה על הסכם ייצור עם יצרנית החלפים לרכב Flex-N-Gate מאילינוי, ארצות הברית. ההסכם עם Flex-N-Gate אמור לשרת את שוק הרכב האמריקאי.

ב-2021 דיווחה סטורדוט על הסכם לייצור המוני עם יצרנית הסוללות הסינית EvE Energy, לצורך ייצור עבור השוק הסיני. בחברה מתכוונים להגיע להסכמים דומים גם באירופה, ויאטנם ודרום קוריאה.

Flex-N-Gate, שהוקמה ב-1956, מתמחה בייצור חלקי מתכת ופלסטיק, תאורה ומערכות מכניות אחרות לתעשיית הרכב. לחברה יש כ-76 אתרי ייצור בארצות הברית וברחבי העולם. בשנה שעברה הקימה Flex-N-Gate בעיר וינדזור שבקנדה, בעלות של 18.5 מיליון דולר, מתקן מו"פ וייצור בתחום הסוללות לרכב חשמלי, בשם Flex-lon, המתמקד בפיתוח שיטות להגדלת היעילות ותוחלת החיים של סוללות, כמו גם פיתוח שיטות ייצור יעילות. סטורדוט תחל לייצר במתקן זה בשנה הבאה.

חברת סטורדוט פיתחה את טכנולוגיית FlashBattery המאפשרת לצמצם את זמני הטעינה של סוללות ליתיום-יון ברכב למספר דקות. באחרונה חשפה החברה מפת דרכים להמשך תוכנית הפיתוח של החברה בעשור הקרוב. במסגרת מפת הדרכים, הצהירה סטורדוט כי ב-2032 תגיע החברה ליכולות ייצור המוני של סוללות הנטענות תוך שתי דקות בלבד ומספיקות לנסיעה של כ-100 מייל. הסוללה הנוכחית של החברה, שאמורה להיות מוכנה לייצור המוני ב-2024, נטענת תוך 5 דקות ומספיקה למרחק דומה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: Flex-N-Gate , סטורדוט