DigiKey הכריזה על 40,000 רכיבים חדשים במלאי

21 נובמבר, 2023

בין הספקים שהגדילו את מלאי הרכיבים במחסני החברה: Allegro, MSP, TE Connectivity, Vishay Dale, ACL Staticide ועוד

מפיצת הרכיבים הגלובלית DigiKey Electronics הודיעה שבמהלך הרבעון השלישי 2023 היא הגדילה את מלאי הרכיבים שלה ב-40,000 מוצרים, בהם 19,000 רכיבים חדשים שהגיעו רק השנה לשוק. בין הספקים שהגדילו את מלאי הרכיבים במחסני החברה: Allegro, MSP, TE Connectivity, Vishay Dale, ACL Staticide ועוד. סגן נשיא לפיתוח עסקי בחברה, מייק סלייטר, אמר שהאסטרטגיה של החברה מבוססת על הרחבה מתמידה של המלאי, כדי שיהיה לה את מגוון המוצרים הגדול בתעשייה. "כל המוצרים שהוספנו ברבעון מיועדים לסייע לקהילת ההנדסה הרוכשת טכנולוגיות אוטומציה תעשייתית, מוליכיםלמחצה, חיישנים, הספקתכוח, רכיבים פסיביים ומחברים".

בין המוצרים החדשים באתר החברה: חיישן זרם ASEK724LLC-30AB-T‏ עבור חישת זרם AC או DC במערכות תעשייתיות, מסחריות, רכב, ותקשורת. יישומים טיפוסיים כוללים בקרת מנועים, גילוי וניהול עומסים, ספקיכוח ממותגים והגנה מפני תקלות זרםיתרמודול ההספק MPM3695 – MPM3695-100 DC/DC עם PMBus‏ ממספק זרם יציאה של עד A‏100‏ עם ייצוב עומס וקו. ניתן לחבר מספר מודולים במקביל עד לזרם של A‏800‏. מחברי IP20‏ תעשייתיים RJ45‏ של TE עבור יישומי Ethernet תעשייתי. מערכת ניטור ACL 8900 StatIQ™ Armband Monitor‏ למעקב אחר תנועת אנשים בתוך אזורים מוגנים אלקטרוסטטית (EPA‏) ותכנון ייחוס לניהול סוללות HV-IBSS-USB Series Power Shunt‏, המאפשר אינטגרציה ובדיקה קלה עבור תכנוני BMS‏.

רכיבים חסכוניים באנרגיה של Ambiq‏

במקביל, הכריזו DigiKey ו-Ambiq‏ על שותפות בהפצת הרכיבים האולטרא-חסכוניים באנרגיה של Ambiq‏. בהם: בקר Apollo4 Blue Plus, המאפשר Bluetooth Low Energy‏ (BLE‏), גרפיקה ואודיו עבור נקודותקצה IoT מחוברותתמיד. זהו הדור הרביעי של החברה, הבנוי על פלטפורמת Subthreshold Power-Optimized Technology‏ (SPOT‏) של Ambiq‏.

הוא כולל עוצמת עיבוד ומשאבי אחסון המאפשרים לטפל באלגוריתמים מורכבים של AI ורשתות נוירוניות, זיהוי קול תמידפועל ויכולת תצוגה עבור גרפיקה חלקה. חברת DigiKey Electronics מהעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה”ב, היא מפיצה גלובלית של רכיבי אלקטרוניים המספקת כ-17 מיליון רכיבים של כ-2,800 יצרנים, ומשאבי ידע לתמיכה במהנדסי פיתוח.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: DigiKey , רכיבים , שיווק והפצה