דאסו סיסטמס הכריזה על SOLIDWORKS 2024

28 נובמבר, 2023

הגרסה כוללת תהליכי עבודה חדשים ושיפורים בחוויית המשתמש שנועדו לקצר את זמני הפיתוח. בהם גם התחברות קלה אל יישומי הענן הייעודיים, 3DEXPERIENCE Works, המאפשרים הפעלת כלי סימולציה רבים

בתמונה למעלה: הדמיית סימולציה של מוצר שלם באמצעות SOLIDWORKS 2024. מקור: דאסו סיסטמס

מלא חברת דאסו סיסטמס (Dassault Systemes) הצרפתית ההכריזה על SOLIDWORKS 2024, שהיא המהדורה האחרונה של מערך היישומים לתכנון הנדסי בתלת מימד, הנחשבת לאחת מתוכנות התכנון ההנדסי (CAD) הנפוצות בעולם. החברה מסרה שהיא ביצעה שיפורים בתחום יכולות העבודה השיתופית, במענה לבקשות של משתמשים רבים. הגרסה החדשה תואמת במלואה לגרסאות הקודמות של SOLIDWORKS ומאפשרת לשמור קבצים בפורמטים של הגרסאות הקודמות, ועל-ידי כך לשתף משתמשים שעדיין עובדים בגרסאות מורשת של התוכנה.

החברה שיפרה את תהליך החיבור של הפרוייקט אל פלטפוטרמת הענן שלה, 3DEXPERIENCE, ופישטה את תהליך העברת נתוני התכנון אל הענן. הדבר הזה מאפשר למתכננים להשתמש גם בפתרונות הסימולציה, ייצור ומחזור החיים, הניתנים במסגרת פתרונות הענן 3DEXPERIENCE Works. החברה מסרה שגרסת 2024 כוללת שיפורים נוספים עבור תכנון הרכבות גדולות, חלקים ותכונות, שרטוט ופירוט, sheet metal, תכנון מבנים וניתוב חשמלי. הם נועדו לייעל ולהאיץ את העבודה, ולאפשר למתכננים להשתמש בדיסציפלינות תכנון שונות.

למידע נוסף, הקליקו: SOLIDWORKS 2024

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: CAD , SolidWorks , דאסו סיסטמס