סרגון צופה כי רכישת סיקלו תניב הכנסות של יותר מ-25 מיליון דולר ב-2024

14 דצמבר, 2023

סרגון צופה כי הרכישה גם תשפר את הרווחיות שלה ותסייע לה לחדור לשוק הרשתות הפרטיות. סרגון רכשה את סיקלו תמורת 13-15 דולר בלבד. רונן בן חמו מסיקלו יצטרף להנהלה של סרגון

חברת סרגון (Ceragon) הודיעה כי השלימה את רכישת חברת סיקלו (Siklu) הישראלית, המפתחת פתרונות תמסורת בגלים מילימטריים לתקשורת אלחוטית בפס-רחב. סרגון צופה כי הסינרגיה בין שתי החברות תניב גידול של כ-25-29 מיליון דולר בהכנסות ב-2024. כמו כן, בסרגון צופים כי הרכישה גם תביא לשיפור ברווחיות הכוללת, וזאת מאחר ששיעורי הרווח האופיינים של סיקלו גבוהים מאלה של סרגון. כחלק מהסינרגיה בין שתי החברות, מנכ"ל סיקלו, רונן בן חמו, יצטרף לצוות ההנהלה של סרגון.

עסקת המיזוג נחתמה בסוף חודש אוקטובר, ובסגרתה תרכוש סרגון את סיקלו תמורת 13-15 מיליון דולר במזומן ובמניות. סיקלו הוקמה בשנת 2008 ומעסיקה כ-60 עובדים. היא מספקת תשתיות תמסורת אלחוטיות בגלים מילימטריים ברצועות התדרים V-band ו-E-band, שבין 60 ל-90 ג'יגה-הרץ. הן מבוססות על שבב סיליקון גרמניום, מודם, ואנטנות ייחודיות פרי פיתוח עצמי, ומאפשרות להקים רשתות תקשורת אלחוטיות רחבות פס גם במקומות שבהן אין תשתית קרקעית של סיבים אופטיים. סיקלו מייצרת מקמ"שים הפועלים בתצורת נקודה לנקודה (PtP)  ונקודה למספר נקודות (PtMP), ולכן ניתן להשתמש בהם ליצירת רשת תקשורת מקומית שכונתית.

מהבחינה הזאת יש לשתי החברות טכנולוגיות משלימות: סיקלו מתמקדת במרחקים קצרים וסרגון במרחקים גדולים. בסרגון מעריכים כי הסינרגיה תאפשר לחברה להרחיב את דריסת הרגל שלה בשוק הרשתות הפרטיות ולספק פתרונות גם לספקיות שירותי תקשורת קטנות יותר.  מנכ"ל סרגון, דורון ארזי: "הרכישה תחזק את נוכחותנו בפלח השוק שצומח בקצב המהיר ביותר, ותאפשר לנו לספק פתרון מלא יותר התואם את צרכי שוק הרשתות הפרטיות."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: WIRELESS , חדשות , מיזוגים ורכישות , תקשורת אלחוטית

פורסם בתגיות: סיקלו , סרגון