יוטרון תקים בישראל מחסן אוטונומי בהשקעה של כ-42 מיליון שקל

24 דצמבר, 2023

המחסן יתנשא לגובה של 40 מטר ויכלול מערכות אוטומטיות לאחסון ולשליפת מוצרים. הקמת המחסן תסתיים בתחילת שנת 2026

חברת יוטרון, שבשליטת קרן פימי, הודיעה היום (א') כי חתמה עם לקוח ישראלי על הסכם לתכנון והקמה של מחסן אוטומטי בישראל תמורת 42 מיליון שקל. המחסן האוטומטי יתנשא לגובה של 40 מטר וכולל מספר מפלסי שינוע ותתי-מערכות מהירות לאחסון ושליפת מוצרים. הפרויקט צפוי להתחיל ברבעון הראשון של שנת 2024 ולהסתיים ברבעון הראשון של שנת 2026. חברת יוטרון נסחרת בבורסת תל אביב בשווי שוק של 77.5 מיליון שקל, וזאת לאחר שאיבדה כמחצית משווייה מתחילת השנה.

חיים שני, מנכ"ל יוטרון אמר: "אנו עדים לצמיחה של תחום המרכזים הלוגיסטיים ועימה לביקוש גובר לפתרונות לוגיסטיים המשלבים מערכות רובוטיות מתקדמות. הסכם זה אשר נחתם עם הלקוח, משקף את ההכרה של התעשיה בישראל ביתרון התחרותי של טכנולוגיית החברה ואיכות מוצריה". הכנסותיה של יוטרון במחצית הראשונה של 2023 הסתכמו ב-50.4 מיליון שקל, לעומת 67.2 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2022. הרווח הנקי הסתכם ב-323 אלף דולר.

יוטרון עוסקת בתחום הפתרונות האוטומטים בשני קווי פעילות עיקריים: תכנון, הקמה ותחזוקה של חניונים אוטונומיים וכן מערכות לוגיסטיות אוטומטיות עבור מחסנים ומרכזי הפצה אוטומטיים. יוטרון מעסיקה כ-100 עובדים. מטה החברה ומשרדיה בישראל ממוקמים בקריית שדה התעופה. החברה נמצאת בשליטת קרן פימי ומייסד החברה חיים שני, המכהן כמנכ"ל החברה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רובוטיקה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: יוטרון