קודווליו תרכוש את קלאודאקס הישראלית

22 ינואר, 2024

תרכוש כ-54% מהמניות תמורת 4 מיליון שקל. קלאודאקס מספקת שירותים בתחום הענן הציבורי. זוהי הרכישה השלישית של קודווליו בשנה האחרונה

חברת קודווליו (CodeValue) דיווחה אתמול (א') לבורסה בתל אביב, דרך החברת-אם ספידווליו, כי התקשרה בהסכם לרכישת השליטה בחברת קלאודאקס הישראלית, המספקת שירותים בתחום הענן הציבורי.  ייעוץ . במסגרת ההסכם, קודווליו תרכוש 54% מהונה של קלאודאקס תמורת 4.05 מיליון שקל במזומן, ותקבל גם אופציה לרכישה של 100% מהמניות בשלב עתידי. השלמת העסקה צפויה להתקיים בימים הקרובים.

היקף ההכנסות הצפוי של קלאודאקס בשנת 2023 הוא כ-8-9 מליון ש"ח והרווח הצפוי של קלאודאקס בשנת 2023 הוא כ-1.3-1.4 מיליון שקל.

המהלך הנוכחי מצטרף לשורה של מיזוגים ורכישות שביצעה קבוצת ספידווליו בשנים האחרונות, כחלק מצמיחת החברה. בשנת 2023 השלימה את רכישת השליטה בחברות שירותי התוכנה DevelopSoft הבולגרית ו-Code Agile הרומנית.

טלי שם טוב [בתמונה] מבעלי ספידווליו ומנכ"לית קבוצת קודווליו: "שוק הענן הציבורי בישראל מצוי בשנים האחרונות בתנופה, הן על רקע כניסה של שחקניות ענן בינלאומיות והן על רקע יוזמות ממשלתיות. כיום, מבצעים ארגונים מכלל המגזרים במשק את המעבר לענן, כחלק מטרנספורמציה עסקית ודיגיטלית. ההסכם עם קלאודאקס הוא נדבך נוסף במיצובה של קודווליו כחברת פתרונות התוכנה המובילה בישראל."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מיזוגים ורכישות , ענן

פורסם בתגיות: CodeValue