מאיץ ה-AI של Hailo ישולב במכוניות סיניות שייוצרו ב-2024

30 ינואר, 2024

יצוידו בבקר שפיתחה ספקית פתרונות הנהיגה האוטונומית הסינית iMotion, שבחרה לשלב בו את מעבד Hailo-8 של החברה הישראלית ואת המערכת על-גבי שבב של רנסאס היפנית

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המפתחת מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה כי מאיץ הבינה המלאכותית Hailo-8 אותו פיתחה ישולב ברכבים של יצרנית מכוניות סינית שייצורם ההמוני יתחיל במחצית השנייה של 2024. ספקית פתרונות הנהיגה האוטונומית הסינית iMotion, שבין לקוחותיה נמנות יצרניות רכב (OEMs) כגון Geely, Great Wall Motor, Chery, Dongfeng ו-Polestar, בחרה ב-Hailo-8 ובמערכת על גבי שבב מדגם R-Car של ענקית השבבים היפנית רנסאס להפעלת בקר ה- iDC High של iMotion עבור מערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS) ונהיגה אוטומטית.

לדברי היילו, השילוב של מעבדי ה-AI שלה בתוך הבקר של iMotion יאפשר לשלב באופן אפקטיבי וחסכוני בכלי רכב בייצור המוני יישומים כמו נהיגה אוטומטית בכביש מהיר (Highway Pilot), ניווט בטייס אוטומטי (Navigate on Autopilot), חניה אוטומטית (Automated Home Parking) ובעתיד יישומים כמו נהיגה אוטומטית בעיר (Urban Pilot).

בקר ה-iDC High של iMotion מאפשר ראייה תלת ממדית ממעוף הציפור (Bird’s Eye View – BEV) עבור יישומי נהיגה אוטומטיים מתקדמים ומשפר את הבטיחות והנוחות באמצעות קונפיגורצית חיישנים 10V5R (10 מצלמות ו – 5 רדארים). לדברי היילו, צריכת ההספק הנמוכה של המעבד שלה מאפשרת קירור פסיבי של יחידת הבקרה האלקטרונית של הרכב, הוזלה של עלות החומרים לייצור ופישוט של האינטגרציה בתוך מערכות הרכב.

אור דנון, מנכ"ל היילו, אמר כי שילוב הפתרונות של היילו ורנסאס בבקר של iMotion יסייע לקדם את תחום הנהיגה האוטונומית גם ברכבים שאינם רכבי פרימיום. "החבירה ל-iMotion משקפת עוד אבן דרך חשובה בשאיפתנו להפוך את טכנולוגיית הבינה המלאכותית לתשתית בסיסית בתעשיית הרכב הגלובלית במאה ה-21 – תעשייה שזקוקה לפתרונות AI עתירי ביצועים, אמינים ומשתלמים עבור נהיגה אוטומטית וחניה אוטומטית".

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה ב-2022 ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 250 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, ומגייסת עובדים נוספים כדי לתמוך בצמיחה המואצת. המעבדים של Hailo הם תוצר של חשיבה חדשה על ארכיטקטורת המחשוב הרגילה והם מאפשרים למכשירים חכמים לבצע משימות למידה עמוקה מתוחכמות דוגמת זיהוי ופילוח של עצמים בזמן אמת, תוך מזעור של צריכת ההספק, גודל ועלות השבב. המעבדים מיועדים להשתלב בסוגים רבים של מכונות חכמות ומכשירים חכמים במגוון מגזרים ובכללם רכב, אבטחה, תעשייה 4.0 וקמעונאות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: iMotion , היילו , רנסאס