נעם פרץ מונה לתפקיד CTO בחברת Incredibuild

20 פברואר, 2024

פרץ שימש כ-CTO של טוגה נטוורקס ובעברו היה ארכיטקט תוכנה בכיר בסיסקו וב-VMware. אינקרדיבילד פיתחה פלטפורמה להאצת תהליכי פיתוח

חברת התוכנה Incredibuild, המפתחת פלטפורמה להאצת תהליכי פיתוח, הודיעה על מינויו של נעם פרץ לתפקיד CTO בחברה. פרץ מגיע לאינקרדיבילד מחברת Toga Networks, שנרכשה ב-2016 על ידי Huawei הסינית, ולפני כן עבד כארכיטקט תוכנה בכיר בסיסקו וב-VMware.

בתפקידו האחרון ב-Toga Networks שימש כ-CTO וניהל את ה-Cloud Research Lab שמעסיקה כ 70 מומחים המפתחים טכנולוגיות ייעודיות עבור תחומי אבטחת ענן, PaaS ותשתיות ענן. 

מאינקרדיבילד נמסר, כי מינויו של פרץ מגיע כחלק מהאסטרטגיה להגברת הפעילות הגלובלית של החברה וכניסה לשווקים חדשים, לאור העלייה בביקוש לפתרונות התייעלות בתעשיות שונות ומגוונות.

אינקרדיבילד פיתחה פלטפורמה המתחברת אל כל המחשבים בארגון, מאתרת את המעבדים הפנויים או מעבדי CPU שיש בהם משאבי עיבוד בלתי מנוצלים, ורותמת אותם לטובת תהליך עיבוד ופיתוח שדורשים משאבי עיבוד גדולים. באופן זה ניתן לגייס לטובת הפרויקט משאבי מחשוב עצומים. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לבצע שיתוף כוחות דומה גם של מכונות וירטואליות בפלטפורמות ענן כמו Azure ו-AWS.

בפועל, הפלטפורמה הופכת את הארגון למחשב-על גדול, באמצעות התקנת רכיב תוכנה (Agent) בכל מחשב ברשת. מחשב-העל הווירטואלי מפעיל לצרכיו את העיבוד הבלתי מנוצל (Idle CPU) בכל רגע נתון, של יתר המחשבים ברשת. הקמת רשת העיבוד המאוחדת נעשית באמצעות תשתית התקשורת הקיימת ולא כרוכה בהתקנת חומרה מיוחדת.

החברה פעילה במיוחד בקרב חברות תוכנה, מחקר ופיתוח וגם גיימינג, ואולם בקרב לקוחותיה ניתן למצוא גם חברות המפתחות תוכנה לנהיגה אוטונומית, חברות ענן וחברות IoT. לחברה כ-2,000 לקוחות ממגוון תעשיות בכל העולם, כגון Epic , EA  Microsoft , Nintendo, Amazon, Citibank, Adobe, Disney, Intel Samsung ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , ענן

פורסם בתגיות: Incredibuild , נעם פרץ