TSMC בחרה ב-Avnet ASIC ישראל כספקית טכנולוגיות ASIC

21 פברואר, 2024

קיבלה מינוי של Value Chain Aggregator, המאפשר לה לספק קשת רחבה של שירותים, החל ממפרט לתכנון שבבים (Spec), דרך תכנון לוגי ועד לייצור המוני בתהליכי הייצור המתקדמים ביותר של TSMC הטאיוואנית

בתמונה למעלה: הצוות המוביל באבנט אייסיק ישראל. קרדיט: אייל טואג

חברת Avnet ASIC Israel מבני דרור חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת TSMC הטאיוואנית, שבמסגרתו היא מונתה ל-Value Chain Aggregator – VCA של TSMC. אבנט אייסיק מספקת שירותי תכנון וייצור רכיבי ASIC (שבבים ייעודיים המתוכננים ומיוצרים ללקוח ספציפי וליישום ספציפי) עד לרמת המערכות על-גבי שבב. המינוי יאפשר לה לספק לחברות ישראליות, סטארט אפים וחברות מבוססות בארץ ובעולם, קשת רחבה של שירותים, החל ממפרט לתכנון שבבים (Spec), דרך תכנון לוגי ועד לייצור המוני בתהליכי הייצור המתקדמים ביותר של TSMC הטאיוואנית.

אבנט אייסיק תשלב יכולות תכנון בפלטפורמת החדשנות הפתוחה של TSMC (Open Innovation Platform – OIP) ותציע שירותים בכל שלב בשרשרת הערך של השבבים, כולל בשלבי פיתוח הקניין הרוחני (IP), התכנון, ייצור פרוסות הסיליקון, הרכבה ובדיקה. המנהלת העסקית של אבנט אייסיק ישראל (AAI), יוליה מילשטיין, אמרה שלחברה יש מורשת משותפת של 20 שנות שיתוף פעולה עם TSMC. "הרחבת השותפות לשירותי VCA מחזקת את מעמדנו בתעשייה ומאפשרת לנו לקצר את זמן ההגעה לשוק של לקוחותינו ולספק להם דרך בטוחה להגיע לייצור המוני".

פול דה בוט, מנכ"ל TSMC באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אמר: "אנחנו שמחים לקדם בברכה את אבנט אייסיק ישראל כשותפת VCA של TSMC. הרקורד יוצא הדופן של החברה בטכנולוגיות TSMC וההתמחות שלה בתכנון וייצור במגוון יישומים דוגמת Automotive ו-AI מאפשרים לנו לספק ערך יוצא דופן ללקוחותינו ולהרחיב את השוק שלנו". פאבל וילק, ,GM Head of Engineering באבנט אייסיק ישראל: "ביצענו פרויקטי תכנון שהצליחו כבר בפעם הראשונה בכל טכנולוגיות הייצור, עד לרמות של 4 ננומטר. המהלך מחזק את ההיצע שלנו בתחומים כמו AI, רכב, מחשוב עתיר ביצועים, דאטה סנטרים ועוד".

חברת אבנט אייסיק ישראל היא חטיבה של Avnet Silica הנמצאת בבעלות חברת Avnet, שהיא ספקית פתרונות טכנולוגיים עבור תכנון, ייצור ושרשרת אספקה, כולל הפצת רכיבים אלקטרוניים. ברבעון השני של שנת הכספים שהסתיים בדצמבר 2023, הסתכמו המכירות של אבנט העולמית בכ-6.2 מיליארד דולר. המגזר המרכזי בפעילותה הוא של הפצת הרכיבים, שהיה אחראי למכירות של כ-5.8 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: ASIC , אבנט