proteanTecs מצטרפת לתוכנית Arm Total Design

28 פברואר, 2024

proteanTecs פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לאסוף מתוך השבב נתוני טלמטריה שוטפים. "כדי לתמוך בעידן הבא של תשתיות המחשוב, יותר ויותר לקוחות פונים לשבבי מיחשוב מתקדמים מותאמים אישית"

חברת proteanTecs, שמפתחת טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות הודיעה היום על הצטרפותה ל-Arm Total Design.

האקוסיסטם Arm Total Design שהוצג לראשונה באוקטובר 2023, כולל כעת למעלה מ-20 חברות המאוחדות סביב אמנה שמטרתה לזרז ולפשט את פיתוחן של מערכות על גבי שבב (SoCs) מותאמות המבוססות על Arm Neoverse™ Compute Subsystems (CSS).

מהחברה נמסר כי שיתוף הפעולה עם Arm מייעל את הטמעת פתרונות הניטור של פרוטאנטקס בתת-מערכות שלArm Neoverse Compute, ומעניק ללקוחות תובנות מבוססות דיפ-דאטה על ביצועים, איכות ומהימנות שבבים לאורך כל שלבי הייצור והשימוש. 

Neoverse CSS מספק נתיב מהיר יותר, עם סיכון נמוך יותר לתכנון סיליקון מותאם אישית לתחום התשתית. היא מסופקת כתת-מערכת של Arm שמוגדרת, מאומתת, וממוקסמת ל-PPA.  כחלק מ-Arm Total Design  פרוטאנטקס משיגה גישה מועדפת ל- Neoverse CSS, המאפשרת לחברה לשלב, לאמת ולייעל את פתרונות ניטור השבבים שלה עבור Neoverse CSS. וכך לקוחות משותפים מקבלים יישום מותאם אישית של Neoverse CSS, המבטיח שילוב חלק ויעיל של טכנולוגיית הניטור של פרוטאנטקס והתאמה אישית למוצר.

proteanTecs פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לאסוף מתוך השבב נתוני טלמטריה שוטפים, כגון טמפרטורה, זמני השהייה, זרמים וכדומה. הדבר מתאפשר באמצעות שילוב של מעגלים זעירים (UCT Agents), המשולבים בתוך השבב בשלב התכנון.

"כדי לתמוך בעידן הבא של תשתיות המחשוב, יותר ויותר לקוחות פונים לשבבי מיחשוב מתקדמים מותאמים אישית", אומר עוזי ברוך, מנהל אסטרטגיה ראשי (CSO) בפרוטאנטקס. "זו זכות גדולה לשתף פעולה עם Arm ועם חברות נוספות מובילות באקוסיסטם Arm Total Design במטרה לקדם חדשנות ולפשט פיתוח מערכות על שבב מותאמות. שילוב פתרונות הניטור של פרוטאנטקס במערכות מבוססות טכנולוגיית  Arm יעניק ללקוחות שקיפות רחבה ומעמיקה המאפשרת להם להגביר את תהליכי הייצור, תוך חיזוק מהימנות המערכות בשטח.״ 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: ARM , proteanTecs