היילו חתמה על הסכמי הפצה חדשים בצפון ובדרום אמריקה

6 מרץ, 2024

Macnica DHW תפיץ את פתרונות ה-AI של היילו בדרום אמריקה, בדגש על ברזיל, ו-J-Squared Technologies תפיצם בקנדה וארה"ב

חברת היילו (Hailo) מתל-אביב, יצרנית מובילה של מעבדי AI למכשירי קצה, חתמה על הסכמי הפצה חדשים במטרה להרחיב את נוכחותה הבינלאומית. חברת Mancina DHW תפיץ את מוצרי היילו בדרום אמריקה, בדגש על השוק הברזילאי, וחברת J-Squared Technologies תפיץ את מוצרי החברה בצפון אמריקה.

Macnica DHW היא חברה בת של Macnica Japan, שמפיצה את מוצרי היילו ביפן ומדורגת כמפיצה הגדולה של סמיקונדקטורים במדינה זו והחמישית בגודלה בעולם. ירון עופר, מנהל היילו דרום אמריקה, אמר כי "הביקוש לפתרונות AI למכשירי קצה בברזיל ובדרום אמריקה ממשיך לעלות – בפרט במגזרי התעשייה, הרפואה, הערים החכמות והאבטחה".

ההסכם עם J-Squared Technologies, אחת המפיצות המובילות בצפון אמריקה של פתרונות חומרה בענף המחשוב, נועד לאפשר להיילו להרחיב את נוכחותה בארצות הברית ובקנדה, תוך התמקדות במגזרים דוגמת קמעונאות חכמה, ערים חכמות, בתים חכמים, צבא, תעופה, תעשייה 4.0 וענפים נוספים.

די.סי סמולי, מנהל היילו בצפון אמריקה, אמר כי "השותפות עם J-Squared Technologies היא חלק מהאסטרטגיה של היילו לחזק את שיתוף הפעולה עם לקוחות קיימים בצפון אמריקה, במטרה לאפשר לחברות ממגוון תעשיות לשפר ביצועים של מחשוב קצה באמצעות יכולות בינה מלאכותית".

מוצריה של היילו משרתים יותר מ-300 לקוחות ברחבי העולם. להיילו משרדים בטוקיו, טאייפיי, שנז'ן, סיאול, מינכן, עמק הסיליקון ושיקאגו ורשת של מפיצים ברחבי אסיה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, אוסטרליה ואירופה.

היילו הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה ב-2022 ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 250 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, ומגייסת עובדים נוספים כדי לתמוך בצמיחה המואצת. המעבדים של היילו הם תוצר של חשיבה מחדשה על ארכיטקטורת המחשוב הרגילה והם מאפשרים למכשירים חכמים לבצע משימות למידה עמוקה מתוחכמות דוגמת זיהוי ופילוח של עצמים בזמן אמת, תוך מזעור של צריכת ההספק, גודל ועלות השבב. המעבדים מיועדים להשתלב בסוגים רבים של מכונות חכמות ומכשירים חכמים במגוון מגזרים ובכללם רכב, אבטחה, תעשייה 4.0 וקמעונאות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: היילו