נקסט ויז'ן ב-2023: פי 2 הכנסות, פי 2.5 רווח

11 מרץ, 2024

על רקע הגידול ברווח, הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד. יותר משליש מהכנסות החברה - מאירופה. "לאור המצב הגיאו-פוליטי, באזורים שונים בעולם, נמשיך לראות גידול בביקושים"

לאחר שנה של תנופה עסקית מרשימה, חברת נקסט ויז'ן (Next Vision), המפתחת מצלמות מיוצבות לרחפנים וכלים בלתי מאוישים, פרסמה הבוקר (ב') את דו"חותיה השנתיים. החברה רשמה ב-2023 הכנסות של 52 מיליון דולר, פי שתיים לעומת 26 מיליון דולר ב-2022. מאז הנפקתה ב-2021 בבורסת תל אביב, נסקה מניית החברה ב-670% ל-3.7 מיליארד שקל.

בשונה משנים קודמות, שבהן מרבית ההכנסות של החברה הגיעו מלקוחות בישראל, כיום התמהיל הגיאוגרפי של נקסט ויז'ן מאוד מגוון. ב-2023 28.4% מהמכירות הגיעו מישראל, 19% מארצות הברית ו-37.3% מאירופה.

הרווח הנקי צמח ב-2023 פי 2.5 ל-27.5 מיליון דולר – ובעקבות כך הודיעה נקסט ויז'ן גם על חלוקת דיבידנד של 13.7 מיליון דולר. צבר ההזמנות נכון לסוף 2023 עומד על 71.3 מיליון דולר.

חן גולן, מייסד ויו"ר החברה, אמר כי נקסט ויז'ן תמשיך להשקיע בהגדלת כושר הייצור וביעילות התפעולית. "נקסט ויז'ן הינה חברת פיתוח, וככזאת תמשיך להגדיל את ההשקעה במו"פ ולגייס כח אדם איכותי, במטרה לייצר פתרונות חדשים משני מציאות ולבסס את יתרונה אל מול מתחריה בשוק. אנו צופים כי לאור המצב הגיאו-פוליטי, באזורים שונים בעולם, נמשיך לראות גידול בביקושים למוצרי החברה. במקביל, החברה פועלת כל העת בבחינת רכישות פוטנציאליות שיחזקו את הובלתה בשוק והמשך צמיחתה בקצב גבוה לאורך שנים".

נקסט ויז'ן פיתחה טכנולוגיית ייצוב מוגנת בפטנט המבוססת על ייצוב מכני וייצוב אלקטרוני הפועלים בו-זמנית, המאפשרים ייצוב מצלמה בזמן אמת ותיקון עיוותים הנובעים מצילום התנועה. המצלמות מורכבות במפעל של החברה, ומיועדות לשימוש בכלי-רכב קרקעיים ואוויריים, דוגמת מל”טים קטנים וזעירים, רחפנים וכדומה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , ראיית מכונה , רובוטיקה , רחפנים

פורסם בתגיות: נקסט ויז'ן , רחפנים