ויקטור דמבובסקי מונה ל-General Manager של Newxel בישראל

20 מרץ, 2024

דמבובסקי שימש בעברו כסגן נשיא בכיר בחברות Tacton Systems השוודית, The Qt Company הפינית ו-RDT הישראלית. Newxel מספקת שירותי IT לחברות טכנולוגיה

חברת שירותי ה-IT הבינלאומית Newxel מודיעה על העמקת פעילותה בישראל, וממנה את ויקטור דמבובסקי (Victor Dembovsky) ל-GM של החברה בישראל.

דמבובסקי כיהן בעברו בשורת תפקידים בכירים בחברות מובילות. הוא שימש Senior VP Sales לאיזור EMEA בחברת Tacton Systems משוודיה, שימש כ-VP Sales לאיזור EMEA ב-The Qt Company הפינית, והיה Vice President Sales בחברת RDT Equipment & Systems בתל אביב.

בתפקיד ה-GM של Newxel בישראל, דמבובסקי יהיה אמון על הגדלת צוותי ה-IT עבור הלקוחות הבינלאומיים בכלל וישראל בפרט. לדברי Newxel, החזון האסטרטגי של מטה החברה בישראל כולל פיתוח שווקים חדשים, יצירת קשרים אסטרטגיים, וטיוב תהליכי המכירות.

בנוסף, דמבובסקי יוביל את פיתוח שירותי החברה במטה בישראל, ובהם התאמת צוותי טאלנטים מהשורה הראשונה, לצרכי המחקר והפיתוח של חברות תוכנה גדולות. 

Newxel היא חברה המספקת שירותי IT ומתמחה בחיבור אנשי IT מהמעלה הראשונה לארגונים ברחבי העולם. Newxel מתמקדת בגמישות, יעילות ואיכות – ובכך מאפשרת לחברות להגדיל את צוותי ה-IT שלהן במהירות וביעילות, להגיע ליעדי הפיתוח שלהן ולהישאר בחזית ענף הטק התחרותי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , מינויים

פורסם בתגיות: Newxel , ויקטור דמבובסקי