קבוצת Fineline רוכשת את ספקית ה-PCB הגרמנית IBR

17 אפריל, 2024

פיינליין מספקת שירותי תכנון וייצור מעגלים מודפסים. נוסדה בעקבות מיזוג בין פיינליין ואביב PCB של בני קרמר ב-2007. ב-2023 דיווחה על הכנסות של יותר מ-200 מיליון דולר

קבוצת Fineline Global הישראלית-סינית, המספקת שירותי תכנון וייצור של PCB, מרחיבה את פריסתה הגלובלית. החברה הודיעה אתמול (ג') כי רכשה את מלוא מניותיה של ספקית ה-PCB הגרמנית IBR Leiterplatten GmbH & Co. KG. IBR, הממוקמת בעיר באד רפנהאו (Bad Rappenau), נוסדה לפני יותר מ-30 שנה ומספקת פתרונות PCB למגוון יישומים. החברת-בת של פיינליין בגרמניה רכשה את מלוא מיותיה והיא כעת תהיה חלק אינטגרלי מהקבוצה.

קבוצת פיינליין נוסדה ב-2007 כתולדה של מיזוג בין Fineline Gmbh לבין חברת Aviv PCB מקיבוץ הזורע. הקבוצה מספקת שירותי תכנון, ייצור ואספקה של מעגלים מודפסים למגוון יישומים באמצעות רשת גלובלית של יצרניות. בשנים האחרונות הרחיבה את פריסתה הגלובלית באמצעות רכישות של ספקיות PCB בגרמניה, בריטניה, הולנד, שווייץ, שבדיה וישראל. ב-2012 רכשה יצרנית ה-PCB הסינית FastPrint את הבעלות בקבוצה. בסך הכול, לקבוצה יש משרדים ב-13 מדינות וכ-25 מפעלי ייצור עם תפוקת ייצור של כ-130 מיליון מעגלים מודפסים בשנה. היא מעסיקה יותר מ-300 עובדים ומשרתת כ-3,000 לקוחות. ב-2023 דיווחה החברה על הכנסות שליותר מ-200 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , מיזוגים ורכישות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: פיינליין