ואלנס מתקשה להתרומם גם ברבעון הראשון

8 מאי, 2024

הכנסותיה ברבעון הראשון נמוכות ביותר מ-50% בהשוואה ל-2023, והיא צופה שיפור קל בלבד ברבעון הבא. המנכ"ל העריך כי שוק היעד הפוטנציאלי יגדל ל-5.5 מיליארד דולר עד סוף העשור

חברת ואלנס (Valens) דיווחה היום (ד') על הכנסות של 11.6 מיליון דולר ברבעון הראשון, מעט מעל לתחזית החברה. מדובר עדיין ברמת הכנסות הנמוכות ביותר מ-50% מרמת ההכנסות הרגילה של החברה, כאשר ברבעון הראשון של 2023 עמדו הכנסותיה על 23.9 מיליון דולר, דבר הנובע מהמלאים הגבוהים בשוקי היעד של החברה, שבבים לרכב ולתחום האודיו-וידיאו.

ההפסד הנקי ברבעון הסתכם ב-10 מיליון דולר, ובקופת המזומנים של החברה יש 138.9 מיליון דולר. ברבעון הבא צופה ואלנס שיפור קל ל-12.5-13 מיליון דולר, אך בחברה מציינים כי התנאים המקרו-כלכליים ממשיכים להיות מאתגרים ומקשים על התחזית קדימה. "כאשר המצב בתעשיית השבבים ישתפר, אנחנו נהיה ערוכים לקדם את אסטרטגיית הצמיחה שלנו ולהציע מגוון רחב אף יותר של פתרונות".

ב-ואלנס מדווחים על עניין גובר בשבב חדש מדגם VS6320, התואם לתקן USB 3.0. "מאז השקתו ברבעון הרביעי של 2024, השבב נכנס ליותר מ-30 מוצרים. אנחנו מרוצים מאוד מצבר ההזמנות הראשוני וצופים כי המכירות יילכו ויגדלו במחצית השנייה של השנה", אמר מנכ"ל החברה, גדעון בן צבי, שהעריך כי שוק היעד הפוטנציאלי (TAM) יגדל עד סוף העשור ל-5.5 מיליארד דולר בשנה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , דוחות רווח

פורסם בתגיות: ואלנס , מלאים