איתות לקראת הנפקה? היילו מינתה CFO מומחה בהנפקות

17 יוני, 2024

ירון גרמזי, שהוביל את ההנפקות של קאלטורה, נס, נוגה-טק, DSPC ו-Passave, מונה לסמנכ"ל הכספים ולסמנכ"ל התפעול. באחרונה מונתה רקפת רוסק-עמינח ליו"ר החברה

בתמונה למעלה: רון גרמזי. קרדיט: Micha Loubaton

חברת היילו (Hailo) מתל-אביב, המפתחת מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה על מינויו של ירון גרמזי לסמנכ"ל הכספים והתפעול של החברה (CFO ו-COO). גרמזי הוא ממנהלי הכספים הבולטים בהיי-טק הישראלי ובעל ניסיון של כ-30 שנים כמנהל כספים ראשי של מספר חברות. ראוי לציין כי גרמזי הוביל במהלך הקריירה שלו חמש חברות להנפקה ציבורית, ועוד חמש עסקאות מכירה של חברות ישראליות לחברות גלובליות.

בשבע השנים האחרונות שימש גרמזי כסמנכ"ל הכספים של חברת Kultura, המספקת פלטפורמה ליצירת תכני וידיאו ואשר הונפקה בנסד"ק ב-2021. גרמזי היה שותף כ-CFO גם בהנפקה של Ness ב-2004, Passave ב-2005, וגם בהנפקות של Nogatech ו-DSPC עוד בשנות התשעים.מינויו של גרמזי לתפקיד מקביל של סמנכ"ל התפעול של היילו, הוא גם-כן דפוס פעולה אופייני בקרב חברות הנערכות להנפקה.

המינוי של גרמזי מצטרף למינויה של רקפת רוסק עמינח בחודש שעבר לתפקיד יו"ר החברה. עמינח הוא פיננסיירית מובהקת ומגיעה לאחר שמילאה תפקידים בכירים בחברת ראיית החשבון KPMG סומך חייקין ובמחלקה העסקית של בנק לאומי. בין השאר היא שימשה במשך 7 שנים כמנכ"לית בנק לאומי. בנוסף כוללת מועצת המנהלים של החברה אנשי עסקים בכירים, לרבות מולי אדן שכיהן בעברו כסגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא אינטל ישראל, דב בהרב, שכיהן כמנכ"ל אמדוקס וכיו"ר התעשייה האווירית לישראל, ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, וזהר כהן מקבוצת רד-בינת, נציג משפחת זיסאפל, אשר כיהן בעבר כבנקאי השקעות בכיר בבנק ההשקעות מורגן סטנלי.

חברת היילו הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידה טכנולוגית של חיל המודיעין, ופיתחה משפחת מאיצי בינה מלאכותית מבוססי שבב עצמי, אשר הותקנו במוצרים של כ-300 לקוחות. מעבדי ומודולי היילו מיועדים להשתלב בסוגים רבים של מכונות חכמות ומכשירים חכמים במגוון תחומים, דוגמת רכב, אבטחה, מחשוב, תעשייה 4.0, פתרונות IoT ועוד. בתחילת החודש הזה (יוני) הכריזה Raspberry Pi שהיא בחרה בהם עבור מודול הבינה המלאכותית של מחשב Pi 5. כיום מעסיקה היילו כ-250 עובדים בארץ ובמשרדיה בחו"ל. מאז הקמתה היא גייסה כ-340 מיליון דולר, כולל גיוס של 120 מיליון דולר שהושלם באפריל 2024.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , בינה מלאכותית , גיוסי הון , השקעות והון סיכון , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: בורסה , בינה מלאכותית , היילו , ירון גרמזי