יצרן משאיות ישלב את ה-LiDAR של אינוויז

27 יוני, 2024

יצרן המשאיות צפוי לשלב מספר חיישני LiDAR לטווח קצר בדגם של משאית אוטונומית רמה 4. באינוויז מעריכים כי שיתוף הפעולה יוביל להסכם ייצור סדרתי

חברת אינוויז (Innoviz) הכריזה אתמול (ד') על שיתוף פעולה עם יצרן משאיות בינלאומי, שצפוי להוביל בחודשים הקרובים להסכם ייצור סדרתי ולשילוב ה-LiDAR של החברה בדגמים האוטונומיים רמה 4 (L4) העתידיים של יצרן המשאיות. על רקע הודעה עלתה אמש מניית החברה כ-8% במסחר בנסד"ק.

יצרן המשאיות צפוי להשתמש בחיישן LiDAR חדש, שאינוויז התאימה במיוחד לפי דרישותיו. מדובר בחיישן לטווח קצר, בעל שדה ראייה אנכי של 90 מעלות ויכולת זיהוי ברזולוציה גבוהה. ה-LiDAR החדש מיועד לרכבים מסחריים קלים, רכבי היסעים, מוניות אוטונומיות ומשאיות. יצרן המשאיות מתעתד לשלב מספר חיישני LiDAR בכל דגם.

נהיגה אוטונומית ברמה 4 אמורה לאפשר למשאית לבצע, ללא התערבות נהג, נסיעה במסלול מוגדר, למשל ממפעל כלשהו למרכז לוגיסטי. פתרונות מעין אלה עשויים לאפשר להגדיל את נפח שינוע הסחורות, וזאת מבלי להגביר את הסיכונים הבטיחותיים שנובעים מגורמים כמו עייפות הנהג או הסחות דעת בנסיעות ארוכות. לאחרונה גילו מובילאיי ואינוויז שקבוצת פולקסווגן בחרה להתקין את מערכת הנהיגה האוטונומית של מובילאיי Chauffeur, הכולל גם את חיישני אינוויז, בדגם אוטונומי של האוטובוס הזעיר, ID Buzz, אשר צפוי להתחיל בנסיעות ב-2026.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: L4 , אינוויז , משאיות