פי.סי.בי קיבלה הזמנת מעגלים ביטחוניים בכ-9.1 מיליון דולר

17 יולי, 2024

המעגלים יסופקו לפרויקט בעל מורכבות טכנולוגית גבוהה. חטיבת ה-PCB היא הצומחת והריווחית ביותר של החברה. מתחילת 2024 דיווחה על הסכמים בהיקף כולל של כ-44 מיליון דולר

חברת פי.סי.בי טכנולוגיות (PCB Technologies) דיווחה היום (ד') על קבלת הזמנה לאספקת מעגלים מודפסים בהיקף של כ-9.1 מיליון דולר, עבור חברה ביטחונית בישראל. מפי.סי.בי נמסר כי המעגלים המודפסים יסופקו לפרויקט שמתאפיין ברמת מורכבות טכנולוגית גבוהה. במסגרת ההסכם, תבצע פי.סי.בי גם הרכבת מכלולים ורכיבים אלקטרוניים.

מדובר בלקוח קיים של החברה. ההזמנות החדשות יסופקו במהלך 2025. להערכת החברה, מדובר בהזמנות משמעותיות בעלות ערך מוסף לפעילות החברה, הן ביחס לתחום השימוש הסופי במוצרים והן ביחס לשילוב היכולות הטכנולוגיות הנדרשות מהחברה על מנת לייצר את הפלטפורמות הביטחוניות. פי.סי.בי צופה כי בתקופה הקרובה יתקבלו הזמנות המשך נוספות בהיקף דומה של מיליוני דולרים בקשר עם הפרויקט הביטחוני.

חטיבת המעגלים המודפסים של פי.סי.בי היא חטיבת הפעילות הצומחת והרווחית ביותר מבין פעילויותיה של החברה, בייחוד על רקע הביקושים הגבוהים בשוק הצבאי. מתחילת 2024 דיווחה החברה על הסכמים בסך כולל מצטבר של כ-44.1 מיליון דולר, בדגש על פרויקטים ביטחוניים אותם מבצעת החברה. 

פי.סי.בי טכנולוגיות מייצרת מעגלים מודפסים ומצעים, מבצעת הרכבות של רכיבים אלקטרוניים על מעגלים מודפסים ("זיווד אלקטרוניקה") ומספקת החל מ-2023 גם שירותי ייצור בתחום המיזעור של מערכות אלקטרוניות (מיקרואלקטרוניקה) ופיתוח וייצור מארזי SIP באמצעות החברה הבת החדשה iNPACK. ברבעון הראשון של 2024 הסתכמו מכירות החברה בכ-33.9 מיליון דולר, בהשוואה למכירות של כ-33.2 מיליון דולר ברקבעון המקביל אשתקד. החברה נסחרת בבורסה של תל אביב לפי שווי שוק של כ-270 מיליון שקל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: PCB , פי.סי.בי טכנולוגיות