בריינסוויי הגישה הצעת מדף ל-100 מיליון דולר

23 יולי, 2024

החברה נסחרת כיום בשווי של 110 מיליון דולר ויש בקופתה כמעט 50 מיליון דולר. פועלת להרחבת הטיפולים וההתוויות של הקסדה החשמלית לטיפול בתסמונות נוירולוגיות

חברת בריינסוויי (Brainsway) מהר חוצבים, שפיתחה קסדה חשמלית לטיפול בלתי פולשני בהפרעות נוירולוגיות,  הגישה הצעת מדף להנפקה של מניות בהיקף כולל של 100 מיליון דולר. החברה טרם פירטה מתי ובאיזה מחיר בכוונתה למכור את המניות החדשות. בריינסוויי נסחרת בנסד"ק לפי שווי של 110 מיליון דולר.

בתשקיף שנלווה להצעת המדף ציינה החברה כי המיקוד שלה הוא בשוק האמריקאי, שהיה אחראי לכ-75% מהכנסותיה ב-2023. כעת פועלת החברה לפיתוח טיפולים עבור תסמונות נוירולוגיות וסוגי התמכרויות נוספות, וגם בכוונתה לבצע ניסויים קליניים שיאפשרו לה להרחיב את התוויות השימוש במערכת שלה. כיום, מתמקדת החברה בטיפול בדיכאון, תסמונת כפייתית-טורדנית (OCD) וגמילה מעישון.

ברבעון הראשון של 2024 רשמה החברה הכנסות של 9.1 מיליון דולר, גבוה ב-37% לעומת הרבעון הראשון של 2023. בריינסווי הצליחה לסיים את הרבעון הראשון ברווח נקי של 100 אלף דולר, לעומת הפסד נקי של 2.4 מיליון דולר ברבעון המקביל. בקופת המזומנים שלה היו 48.7 מיליון דולר.

בריינסוויי פיתחה קסדה בשם Deep TMS לגירוי חשמלי לטיפול בלתי פולשני בהפרעות נוירולוגיות ופסיכיאטריות נפוצות דוגמת דיכאון, סכיזופרניה, אפילפסיה, מאניה-דיפרסיה ועוד. בקסדה מותקנים סלילים אלקטרומגנטיים המפעילים זרמים חשמליים המשפיעים על קליפת המוח (Cortex) ומסייעים לטפל בהפרעות. הטיפולים בתסמונות השונות באמצעות הקסדה נבדלים בעומק הגירוי החשמלי ועוצמתו, התדרים, המיקום, משך זמן הטיפול ותדירותו. בארצות הברית, ההתוויות שעבורן מאושר המכשיר שלה לשימוש הן טיפול בדיכאון חריף, דיכאון חרדתי, הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית (OCD) וגמילה מעישון וממשככי כאבים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: גיוסי הון , חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: בריינסוויי , הצעת מדף