DigiKey מתחילה להפיץ את פתרונות הזיכרון של Kingston

24 יולי, 2024

קינגסטון נחשבת לאחת מהיצרניות העצמאיות הגדולות בעולם של מוצרי זיכרון, בהם: רכיבי eMMC‏, eMCP‏, ePOP‏, UFS‏ ו-DRAM‏ עבור לקוחות OEM תעשייתיים ויצרני מערכות משובצות

חברת הפצת הרכיבים שמרכזה בארה"ב, DigiKey‏, חתמה על הסכם להפצה בכל העולם של כל מוצרי האיחסון ופתרונות הזכרון מתוצרת Kingston Technology‏ מקליפורניה, ארה"ב. חברת קינגסטון נחשבת לאחת מהיצרניות העצמאיות הגדולות בעולם של מוצרי זיכרון, בהם: רכיבי eMMC‏, eMCP‏, ePOP‏, UFS‏ ו-DRAM‏ עבור לקוחות OEM תעשייתיים ומשובצים בכל הגדלים. החברה מספקת גם קו SSD תעשייתי של כונני מצב מוצק (SSD‏) SATA ו-NVMe‏ שפותחו עבור מתכנני ובוני מערכות.

"Kingston‏ היא תוספת פנטסטית לרשימת המוצרים של DigiKey", אמר ג'ייסון גאמס, מנהל ניהול מוצרים ב-DigiKey. "אנו שמחים לספק לפתרונות האיכותיים של Kingston את הלוגיסטיקה החלקה ושירות הלקוחות של DigiKey." מנהל מכירות ארה"ב של Kingston‏, בריאן מילטנר, אמר שפתרונות הזיכרון והאחסון של Kingston‏ נשלחים ישירות ממרכז ההפצההעולמית של DigiKey לבסיס הלקוחות שלה בעולם.

בעקבות חתימת ההסכם, DigiKey מציעה כעת את המוצרים של Kingston במשלוח מיידי, כולל מוצרים משובצים, כונני USB, כונני SSD ארגוניים ותעשייתיים ומודולי זיכרון של Kingston לשימוש ב-IoT, רשתות ותקשורת, מערכות משובצות, מערכות מידע ובידור, ביורפואה, תעשייה ועוד. חברת DigiKey גם תציע את המוצרים החדשים של Kingston כשהם יושקו.

חברת DigiKey ממינסוטה, ארה"ב, מספקת כ-15.3 מיליון רכיבים מתוצאת כ-2,900 יצרנים איכותיים, ומספקת תמיכה טכנית למהנדסים, מתכננים, בונים ואנשי מקצוע בתחום הרכש.

לפרטים נוספים אודות Kingston‏ והזמנת מוצרים מתוצרתה: DigiKey‏.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: זכרונות , קינגסטון , רכיבים , שיווק והפצה