אולטסט מספקת את Keysight InfiniiVision HD3 החדש

19 ספטמבר, 2024

חברת Alltest הודיעה שכעת ניתן להזמין בישראל את האוסילוסקפים מסדרה Keysight HD3. מספקים רזולוציה אנכית גבוהה באמצעות 14bit ADC, רצפת רעש נמוכה של 50uVRMS וקצב עידכון של 1.3 מיליון צורות גל בשנייה

בתמונה למעלה: אוסילוסקופ InfiniiVision HD3 החדש של חברת קיסייט

חברת AllTest הכריזה על הרחבת הצעת ציוד הבדיקה והמדידה שלה עם הוספת סדרת האוסילוסקופים החדשה של חברת קיסייט (Keysight Technologies) מדגם  InfiniiVision HD3. זהו אוסילוסקופ בעל ממיר אנלוג-לדיגיטל (ADC) של 14 סיביות המספק רזולוציית אות גבוהה פי ארבעה ומחצית מרמת הרעש בהשוואה לאוסילוסקופים רב-תכליתיים אחרים.

המכשיר מתוכנן עבור מהנדסים אשר צריכים למדוד פגמים קטנים ונדירים מאוד באותות, כדי לזהות ולתקן בעיות במהירות, סדרה Keysight HD3 מספקת רזולוציה אנכית גבוהה באמצעות 14bit ADC וריצפת רעש נמוכה של 50uVRMS. תכונות אלה הושגו באמצעות רכיב ה-ASIC החדש MegaZoom 5 ותשתית זיכרון עמוק, שנבנו במיוחד לצורך זה.

מנכ"לית חברת אולטסט, שירי זילברמן, אמרה שההתרחבות עם סדרת האוסילוסקופים החדשה של Keysight, "היא צעד חשוב עבורנו. השותפות עם קיסייט מאפשרת לנו להביא למהנדסים בישראל את הכלים המתקדמים ביותר למדידות מדויקות ומהירות, ולהאיץ את תהליכי הפיתוח של הלקוחות". לדבריה, הציוד נמכר ישירות על-ידי אולטסט, המשמת כמפיץ הרשמי והיחיד של קיסייט בישראל. המכשיר גם זמין להשכרה לתקופות מגוונות. "יש לאולטסט אפשרויות מימון מגוונות, המאפשרות גם ביצוע טרייד אין".

"פיתחנו את InfiniiVision HD3  מהיסוד כדי לספק אוסילוסקופ כללי מדויק במיוחד", אמר מנהל קבוצת Keysight Digital Photonics Center of Excellence. סדרת האוסצילוסקופים Keysight HD3 מכסה רוחבי הפס 200MHz-1GHz.

היתרונות המרכזיים של HD3:

  • דיוק  – רזולוציית ADC של 14 ביט וקו רעש נמוך בשילוב עם קצב עדכון של יותר מ-1.3 מיליון צורות גל בשנייה בכל המדידות, המאפשרת איתור תקלות מהיר. 
  • טכנולוגיה חדשה – רכיב ASIC ייעודי מספק קצבי דגימה וזיכרון גבוהים בתנאי בדיקה אופייניים, קצב מהיר של עדכון צורות גל, רזולוציה אנכית גבוהה ופונקציות מבוססות חומרה כגון מסיכה, אזור ופענוח סידרתי.
  • זיכרון עמוק – מאפשר לכידת פרקי זמן ארוכים יותר בקצב דגימה מלא עבור תוצאות מדידה/ניתוח משופרות. 
  • ממשק חדש  – ממשק המשתמש מאפשר פונקציונליות מגוונת, כולל גרידים מפוצלים המנצלים במלואם את ביטי ה-ADC הזמינים והרזולוציה האנכית בכל ערוץ, אפשרויות הגבלת רוחב פס שונות, תמיכה במצב HD, וספי מדידה מותאמים אישית. 
  • אוטומציה של בדיקות ואיתור תקלות  –  תוכנת (Fault Hunter-AI) לציד תקלות כלליות מנתחת פגמים, קצוות איטיים ורנטים ושינויי רמות מתח (Runt). אוטומציה של מדידות במגוון רחב של פרוטוקולי תקשורת ותוכנות יישום. 
  • שדרוגי תוכנה מיידיים – אפשרות שדרוגים מיידיים לרוחב פס, זיכרון ותכונות, באמצעות רישוי תוכנה. המתכננים יכולים לרכוש את האפשרויות שהם צריכים במקביל להתפתחות התכנון, בלא צורך להחזיר את המכשיר למפעל.

למידע נוסף ויצירת קשר: רועי רוזן, [email protected] ,054-8338334

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: Alltest , אולטסט , אוסילוסקופ , קיסייט