סימפייר תספק לצה"ל סימולטור סייבר

14 אוקטובר, 2024

הפלטפורמה של סימפייר תסייע להכשיר בעלי תפקידים ויחידות בצה"ל להדק את נהלי אבטחת המידע ולהתנסות בתרחישים שונים של מלחמת סייבר. "אחת מסביבות הסייבר המאתגרות ביותר".

חברת הסייבר סימפייר (Cympire) זכתה במכרז של צה"ל ותספק לצבא סימולטור סייבר שיסייע להכשיר חיילים ואנשי צבא בתפקידים שונים בפרקטיקות נכונות בתחום אבטחת המידע וכללי התנהלות במקרים של סכנה לזליגת מידע, והתמודדות עם תרחישים שונים של מלחמת סייבר.

סימפייר נוסדה ב-2020 על ידי המנכ"ל איתי שחר וערן רומנו, והיא מתמחה בהכשרות בתחום אבטחת המידע לארגונים צבאיים וממשלתיים. הפלטפורמה שלה, הזמינה בענן, מציעה מאות שעות של הדרכה עבור כל דרגי הארגון, מרמת ההנהלה וצוותי אבטחת המידע ועד העובד הפשוט. הפלטפורמה של החברה גם כוללת סימולטור המדמה "מלחמת סייבר" ומאפשר לגורמים הרלוונטיים להתאמן ולהתנסות בתרחישים השונים.

מייג'ור-ג'נרל ניל הרסי, ששירת במפקדת הסייבר של צבא ארצות הברית ומשמש כיועץ בכיר לסימפייר, אמר: "השותפות הזו ממחישה את היכולת של סימפייר לעמוד בדרישות של יחידות עילית בתחום הסייבר. הפלטפורמה הזו תחזק את יכולתו של צה"ל להתמודד בצורה יעילה מול סכנות סייבר. אנחנו נרגשים לראות את הטכנולוגיה של סימפייר מיושמת באחת מסביבות הסייבר המאתגרות והדינמיות ביותר".

הכשרות בתחום הסייבר למגזר הארגוני הוא שוק עולמי גדול. הכשרות אלה נועדו לתת מענה לאחת מנקודות התורפה הגדולות ביותר בתחום אבטחת המידע בכל ארגון – המרכיב האנושי. מרבית מהפריצות המוצלחות נובעות לאו דווקא מניצול של חולשה במערכות המחשוב, אלא ניצול של עובדים פנימיים שאינם מקפידים על נהלי אבטחת מידע ובכך חושפים את הארגון לסיכון מוגבר. כיום, כמעט בכל ארגון מחייבים את כלל העובדים לעבור הדרכות סייבר תקופתיות, במטרה לחדד נהלים ולצמצם סיכונים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: Cympire , צה"ל