החיווי הקולי בטאבלט החדש של לנובו יתבסס על שבב של DSPG

7 אוקטובר, 2019

הטאבלט Yoga Smart שהושק לפני כחודש, כולל את טכנולוגיית SmartVoice לסינון רעשים של חברת DSPG הישראלית. הכנסות החברה בתחום העיבוד הקולי החכם זינקו ברבעון השני ב-142%

הטאבלט החדש של חברת לנובו (Lenovo) הסינית, Yoga Smart Tab, כולל את שבב העיבוד הקולי SmartVoice של חברת DSPG הישראלית. השבב, המשפר את איכות קליטת הקול של מיקרופון המכשיר, מאפשר למשתמש להשתמש בעוזר הקולי של גוגל, המוטמע בטאבלט החדש ולבצע פעולות בחיווי קולי.

לנובו היא אחת מיצרניות הטאבלטים המובילות בעולם, וב-2018 מכרה כמעט 9 מיליון יחידות. בתחילת ספטמבר השיקה החברה את הדגם החדש, Yoga Smart, שמשווק כיחידת בידור ביתית להאזנה למוזיקה ולצפייה בסרטים, ומשום כך יש חשיבות גדולה לעוזר הקולי של גוגל, שמאפשר להפעיל יישומים מרחוק בפקודות קוליות ללא שימוש במסך המגע.

טכנולוגיית ה-SmartVoice של DSPG מתבססת על ערכת שבבים, המיועדים לבצע סינון רעשים, ביטול הד חוזר והפרדת הקול מרעשי הרקע ובכך לשפר את הביצועים של יישומיי חיווי קולי במחשבים ניידים, סמרטפונים, טאבלטים, רמקולים חכמים ואביזרים לבישים. תחום הממשקים הקוליים מהווה אחד ממנועי הצמיחה הנוכחיים המרכזיים של DSPG, ומשתלב עם היתרון הטכנולוגי שלה בתחום העיבוד הקולי.

ברבעון השני של 2019 הסתכמו ההכנסות של DSPG מתחום העיבוד הקולי החכם (SmartVoice) ב-5.3 מיליון דולר (מתוך 29 מיליון דולר) – עלייה של 143% בהשוואה לרבעון המקביל. DSPG נסחרת בנסד"ק בשווי שוק של 317.7 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: טאבלט וסמארטפון , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: DSPG , לנובו , שבבים