VIBE נבחר כסטארט-אפ המבטיח בכנס IMVC

3 אפריל, 2014

חברת VIBE המפתחת פתרון בדיקות איכות בחקלאות, זכתה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפ המבטיח בתחום הראייה הממוחשבת מטעם כנס IMVC

חברת VIBE המפתחת פתרון בדיקות איכות בחקלאות, זכתה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפ המבטיח בתחום הראייה הממוחשבת מטעם כנס IMVC שהתקיים השבוע בתל-אביב.

VIBEהחברה פיתחה מכשיר בשם Qual Master אשר סורק מוצרים חקלאיים קטנים (תבלינים, קטניות וזרעים), מזהה אוטומטית מוצרים פגומים ומסווג אותם בהתאם לפגמים.

במקום השני זכתה חברת Visualead, אשר פיתחה קוד QR ויזואלי לביצוע רכישות ברשת. למעשה היא ביצעה  "מתיחת פנים" אסתטית של קוד QR, המאפשרת להמשיך להשתמש בתשתית ה-QR הקיימת. חברת Sodyo זכתה לציון לשבח על פיתוח פלטפורמה טכנולוגית המחליפה את קוד QR, ומאפשרת לאנשים להיות באינטראקציה עם סביבתם  ממרחק גדול פי 10 מאשר קוד QR.

צוות השופטים כלל את אדן שוחט, שותף בקרן ההון סיכון אלף; שי דקל, המדען הראשי במרכז המחקר של  GE ומרצה באוניברסיטת תל אביב, ועידן כץ, סמנכ"ל אינקוביט, חממת אלביט, שגם הינחה את התחרות והעניק את הפרס לזוכים.

"התחרות היתה צמודה מאוד וולא היה פשוט לבחור בין המיזמים", אמר עידן כץ. "לכן החלטנו להוסיף גם ציון לשבח. "בחרנו ב-VIBE משום שאהבנו את החיבור בין טכנולוגיית הראייה הממוחשבת המתקדמת ביותר לבין תעשיות לואו-טק שבו מצויות בדיקות האיכות החקלאיות. חיבור זה מביא מהפכה אמיתית. בזכות המכישר הצליחה חברת התבלינים של שדה אליהו, שהיא יצרנית התבלינים הגדולה בישראל, להגדילה את כמות בדיקות האיכות היומיות שלה פי עשרה".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , אנשים , חדשות