חברת QualiTest הישראלית רכשה את קבוצת Experior הבריטית

14 יולי, 2017

מטרת הרכישה היא לחדור לשוק בדיקות ה-SAP, תחום מומחיותה של Experior. קווליטסט נחשבת לחברת בדיקות התוכנה השנייה בגודלה בעולם

[בתמונה: אייל זילברמן, מנכ"ל ומייסד קווליטסט. קרדיט: שי אקונין]

חברת בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות הישראלית קווליטסט (QualiTest) רכשה את חברת בדיקות ה-SAP הבריטית Experior. ממקורות בתעשייה נודע ל-Techtime כי סכום העסקה עומד על 20 מיליון דולר. מטרת הרכישה של קווליטסט היא לחדור לתחום בדיקות ה-SAP, תוכנה המשמשת לביצוע בדיקות איכות למערכות ניהול ארגוניות.

חברת Experior הבריטית נחשבת לחברה המובילה בבריטניה בתחום ביצוע בדיקות ERG (ניהול משאבים ארגוניים) באמצעות תוכנת SAP. החברה מתמחה בניהול סיכונים ובבדיקות תוכנה ואבטחת איכות המאפשרות הטמעות ושדרוגים ל־SAP בזמן ובתקציב נמוך.

אייל זילברמן, מנכ"ל ומייסד-שותף של קוואליטסט, ציין כי הרכישה של Experior נועדה לחזק את השליטה של החברה בתחום בדיקות התוכנה ואבטחת העסקים בעולם ובבריטניה בפרט. "אנו מצפים לעבודה המשותפת עם עובדי ומנהלי Experior במטרה לספק את יכולות הבדיקה והאבטחה עבור לקוחות קווליטסט משתמשי ה-SAP ברחבי העולם, במקביל להמשך העבודה המצוינת עם הלקוחות הקיימים של Experior בבריטניה."

זילברמן הוסיף עוד כי בכוונת החברה להקים בהמשך השנה מרכזי מצוינות לבדיקות SAP בהודו ובארצות הברית.

סיימון אוונס ודבי בורטון, מנכ"לים משותפים של Experior, ציינו "הצטרפותה של החברה לצוות העולמי של קווליטסט מאפשרת לנו להגדיל את הפריסה שלנו לשווקים חדשים ולסייע במקביל לקוואליטסט להיכנס לעולם הבדיקות לתחום ה-SAP".

חברת ה-QA השנייה בגודלה בעולם

קווליטסט מספקת שירותי אבטחת איכות ושירותי בדיקות תוכנה מקצה לקצה שנועדו לסייע לחברות וארגונים לייעל תהליכים ולהקטין סיכונים עסקיים.

קווליטסט הוקמה ב־1998 על ידי אלי מרגולין ואייל זילברמן, המשמש כמנכ"ל. קווליטסט היא חברה פרטית ואינה מפרסמת בפומבי את נתוניה הכספיים, אך לטענתה היא חברת בדיקות התוכנה השנייה בגודלה בעולם. החברה משרתת למעלה מ-500 לקוחות במגוון תחומים כגון טלקום, בריאות, פיננסים, ביטחון, מדיה, קמעונאות ותעשייה. החברה מעסיקה כמה אלפי עובדים בסניפיה בישראל, ארצות הברית, בבריטניה ובהודו.

קווליטסט הרחיבה בשנים האחרונות את פריסתה העולמית ואת סל שירותי ה-QA שלה בין היתר באמצעות שורה של רכישות. ב-2012 רכשה קווליטסט את חברת הבדיקות ההולנדית Four Oaks, ב-2013 רכשה את חברת הבדיקות הבריטית TCL ובנובמבר 2016 רכשה החברה את Test Direct הבריטית.

בספטמבר 2016 רכשה קרן ההשקעות האמריקנית מרלין אקוויטי פרטנרס את השליטה בחברת קווליטסט. מרלין רכשה 75% ממניות החברה לפי שווי חברה של 300 מיליון שקל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע