האסטרטגיה החדשה של רדוויז'ן הניבה 26.6 מיליון דולר ברבעון
10 פברואר, 2011
השינוי כולל שני מהלכים מרכזיים. הראשון הוא מעבר לאספקת פתרונות שלמים בתחום שיחות הוועידה בווידאו עבוד לקוחות ארגוניים, כולל ציוד התשתית, ציוד הקצה ומערכות הניהול, והמהלך השני הוא התנתקות מיצרני ה-OEM ובניית המותג SCOPIA
בשנה האחרונה מבצעת חברת רדוויז'ן שינוי אסטרטגי במודל העסקי שלה, אשר מתחיל להיות מורגש גם בשורה התחתונה. השינוי כולל שני מהלכים מרכזיים. הראשון הוא מעבר לאספקת פתרונות שלמים בתחום שיחות הוועידה בווידאו עבוד לקוחות ארגוניים. בתחום זה החברה מספקת את כל ציוד התשתית, ציוד הקצה ומערכות הניהול. המהלך השני הוא התנתקות מיצרני OEM ובניית המותג SCOPIA המשווק באמצעות רשת הפצה עצמאית שרדוויז'ן מקימה.
מהתוצאות הרבעוניות האחרונות של החברה, נראה שהמהלך מוכתר בהצלחה. ברבעון האחרון של 2010 השיגה החברה הכנסות שיא של 26.6 מיליון דולר – עלייה של 17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד – ורווח נקי של 2.9 מיליון דולר.
מנכ"ל החברה, בועז רביב, אמר שהרבעון מסכם שנת שיא בהכנסות החברה. "התוצאות הטובות מעידות על הצלחת השינוי האסטרטגי שהחברה מבצעת".
ההכנסות מחטיבת ה-VBU צמחו ב- 23% לעומת הרבעון המקביל אשתקד כתוצאה מגידול במכירות ציוד קצה לחדרי ישיבות, מצמיחה חזקה במכירות פלטפורמת התשתית של החברה ומהתרחבות של ערוצי הפצה".
"המרשים לראות כי הצמיחה באה למרות ירידה בהכנסות משותפי ה-OEM. החברה מתכוונת לבצע השקעות נוספות במערך השיווק והמכירה על מנת לתמוך בצמיחה העתידית", אמר.
פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת