טקסס אינסטרומנטס חשפה את ספריית התכנון PowerLab הכוללת יותר מ-300 תכנוני ייחוס לניהול הספק

14 אוגוסט, 2011

כל תכנוני הייחוס במסד הנתונים נבדקו על-ידי TI וכוללים את התיעוד הטכני הבא: תרשימי מעגלים חשמליים, מערך הנחת רכיבים במעגל מודפס (PCB), רשימת חומרים (BOM), קובצי Gerber וכלים נוספים לתמיכה בתכנון. הרשימה תתעדכן בכל חודש

כל תכנוני הייחוס במסד הנתונים נבדקו על-ידי TI ועומדים לרשות המפתחים באמצעות האינטרנט

חברת טקסס אינסטרומנטס (TI) הכריזה על ספריית PowerLab , הכוללת אוסף מקיף של תכנוני ייחוס לניהול הספקים אשר עברו בדיקה. ספריית PowerLab מאפשרת למתכננים לבחור מבין יותר מ-300 תכנונים שונים, את התכנון המתאים להם. בין התכנונים: התקנים מבודדים ושאינם מבודדים עבור תאורה, תקשורת, מחשוב, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית ועוד.

ניתן להוריד את התכנונים המעודכנים ביותר מהכתובת: www.ti.com/powerlab-preu.

תכנוני ייחוס טקסס אינסטרומנטס מעגלי הספק ספריית PowerLab כוללת מנוע חיפוש אינטראקטיבי המיועד למהנדסים המחפשים פתרון מוכח ובדוק לדרישות ספק הכוח העומדות בפניהם. הוא מאפשר לאתר תכנונים לפי יישום, טופולוגיה, סוג הכניסה, מתח הכניסה או מתח היציאה. בכל חודש יתווספו פתרונות חדשים למסד הנתונים של PowerLab.

"אנחנו מחויבים לספק ללקוחות את התמיכה הטכנית הטובה ביותר בתעשייה", אמר מנהל עולמי לאסטרטגיות שיווק ויישומים בתחום ניהול ההספקים ב-TI, מסעוד בהשטי. "כעת יש למתכננים יכולת לנצל בצורה מהירה ופשוטה את הניסיון הרב שלנו ולהאיץ את זמן היציאה לשוק של מוצרים חדשים".

כל תכנוני הייחוס במסד הנתונים נבדקו על-ידי TI וכוללים את התיעוד הטכני הבא: תרשימי מעגלים חשמליים, מערך הנחת רכיבים במעגל מודפס (PCB), רשימת חומרים (BOM), קובצי Gerber וכלים נוספים לתמיכה בתכנון.

מקורות מידע נוספים לתכנוני הספק:

www.ti.com/power-pr

www.ti.com/powerforum-pr

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , חדשות , קניין רוחני , רכיבים