APC הכריזה על מחשבון אל-פסק לסביבת ה-IT

24 אוגוסט, 2011

המחשבון מותאם לסביבות IT, ונועד לסייע בניהול מרכזי נתונים (Data Centers). הוא מבצע חישוב אוטומטי של עלויות אנרגיה ממוצעות לפי ארץ ההתקנה, חישובי "טביעת רגל" פחמנית ופליטת פחמן דו-חמצני

חברת APC מקבוצת שניידר אלקטריק השיקה את הגרסה החדשה של מחשבון השוואת נצילות מערכות אל-פסק, כחלק ממשפחת כלי ה-TradeOff שלה

מחשבון הנצילות הוא יישום מבוסס רשת חינמי וקל לשימוש, אשר משווה את רמות הנצילות של מערכות אל-פסק שונות, ומציג את השפעתה של כל מערכת על רמת החיסכון באנרגיה ופליטת הפחמן הדו-חמצני. מעתה הוא מאפשר גם לבצע בדיקה נפרדת עבור מערכות אל-פסק הפועלות במתחים לפי תקן אמריקאי או אירופי, ומספק גמישות משופרת בבחירה בין תצורות אל-פסק שונות.

"המחשבון מזהה מפרטי נצילות של תקני אל-פסק ב-APC, ומייצר בעזרת פרמטרים שונים עקומת נצילות גם עבור מערכות אל-פסק אחרות", אמר סמנכ"ל טכנולוגיות APC, יוסי דיין.  המחשבון מותאם לסביבות IT, ונועד לסייע בניהול מרכזי נתונים (Data Centers). הוא מבצע חישוב אוטומטי של עלויות אנרגיה ממוצעות לפי ארץ ההתקנה, חישובי "טביעת רגל" פחמנית ופליטת פחמן דו-חמצני והשוואת הפסדי אל-פסק שנתיים על בסיס רמת העומס שהמשתמש מגדיר.

למידע נוסף: www.apcmedia.com/salestools/WTOL-7GKS4S_R3_EN.swf.

חברת APC מקבוצת Schneider Electric המתחה בניהול אנרגיה, מספקת מוצרים, תוכנות ומערכות ליישומי דיור, משרד, Data Centers וברצפת הייצור.

אתר שניידר אלקטריק ישראל

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , אנרגיה וסביבה , חדשות