TI הכריזה על בקר חדש לניהול מטענים אלחוטיים לאבזרים ניידים

11 ספטמבר, 2011

הרכיב bq500210, ממשפחת bqTESLA , מנהל מטענים המאפשרים טעינה אלחוטית של סוללות באבזרים ניידים כמו טלפונים, טאבלטים, ציוד רפואי, קונסולות משחקים וציוד רפואי נייד. הוא מאתר מתכות "פרזיטיות" ומונע העברת האנרגיה לאובייקטים מקריים

הניהול הדיגיטלי מאפשר לצמצם בכ-50% את מספר הרכיבים במטען האלחוטי

wireless power transmitter Texas Instrumentsחברת טקסס אינסטרומנטס (TI) הכריזה על רכיב חדש לניהול משדרי הספק, המשמשים לייצור עמדות טעינה אלחוטיות של סוללות באבזרים ניידים. המעגל המשולב (IC) החדש, bq500210, מיוצר בטכנולוגיית bqTESLA של TI.

הרכיב משלב בשבב יחיד את כל רכיבי התמיכה במערך שידור ההספק, ועל-ידי כך מאפשר לצמצם את עלות רשימת החומרים (BOM) בכ-50%. הוא מנהל את תהליך העברת ההספק האלחוטית בתחנות בסיס לטעינה ללא מגעים, בהתאם לתקן שקבע קונסורציום ההספק האלחוטי WPC.

רכיב bq500210 משלים את הרכיבים הוותיקים יותר bq51013 ו-bq51011. ביחד, המשפחה מספקת מענה לצורכי העברת הספק אלחוטית באבזרים ניידים תואמי WPC Qi 1.0.2, דוגמת סמארטפונים, קונסולות משחק ניידות, מצלמות דיגיטליות, מערכות Bluetooth חסכוניות באנרגיה וכן ציוד רפואי ותעשייתי נייד.

רכיבי הניהול החדשים כוללים איפנון דיגיטלי להפחתת מספר הרכיבים הכולל במטען האלחוטי, בקרת נצילות בזמן-אמת משפרת את העברת הההספק ומגינה על המשדר והמקלט מפני איבוד הספק והתחממות מוגזמים. בין השאר, הוא כולל יכולת גילוי של מתכות פרזיטיות (Parasitic Metal Object Detection), אשר מונעת העברת הספק לעצמים מזדמנים בקרבת המטען, ומערתכ הגנה בפני חימום ועומס-יתר. הרכיב מופיע במארז QFN בעל 48 פינים בגודל 7 מ"מ x 7 מ"מ.

למידע נוסף: www.ti.com/bq500210-preu

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , DSP , חדשות , רכיבים