TI הכריזה על מייצבי מתח חדשים לאפיק PMBus

9 אוקטובר, 2011

מייצבי המתח החדשים כוללים משולבים המיןעדים להגן על אספקת המתח באפיקי PMBus. TI סיפקה המלצות לעבודה משותפת מול רכיבים של נשיונל סמיקונדקטורס, שאותה רכשה לאחרונה

ייצוב מתח אנלוגי ובקרה דיגיטלית מאפשרים להגיע לנצילות גבוהה מ-90%

חברת טקסס אינסטרומנטס (TI) הכריזה על שני מייצבי מתח מורידים ל-20V בעלי ממשק ספרתי לאפיק PMBus ויכולת התאמת מתח (Voltage Scaling) מסתגלת לתכנוני נקודת עומס לא מבודדת.

הבקר החדש לערוץ יחיד, TPS40400, פועל בתדר של 2MHz ומקבל מתח כניסה של 3-20V. הבקר החדש לערוץ כפול או לריבוי פאזות, TPS40422, פועל בתדר של 1.2MHz ומיועד למתחי כניסה של 4.5-20V.

להערכת החברה, השילוב של ייצוב מתח אנלוגי ובקרה דיגיטלית מאפשרים להגיע לנצילות גבוהה מ-90% ולמתחי מוצא מדוייקים. מייצבי המתח החדשים חוסכים שימוש בעד 12 רכיבים חיצוניים ומשיגים את הרמה הגבוהה ביותר של נצילות הספק כאשר הם פועלים עם טרנזיסטורי ההספק מסדרה NexFET של TI, דוגמת CSD87350Q5D.

במסגרת ההכרזה, החלה TI לספק גם הנחיות לשילוב הרכיבים במוצרים של חברת נשיונל סמיקונדקטורס שאותה היא רכשה בחודש שעבר. כך למשל, המייצבים החדשים מומלצים לשימוש עם רכיבי ההגנה  LM25066 של נשיונל, במטרה לספק פיתרון מלא לערוץ PMBus למערכות הפועלות במתח של 12V.

הרכיב מספק לבקר נתוני ניטור בזמן אמת, הכוללים מתח, זרם, טמפרטורה לכל שרת או תת מערכת בחוות השרתים או בציוד הטלקום. למערכות הפועלות במתח של 48V, החברה ממליצה על שימוש ברכיבי LM5066 ו-LM5064  של נשיונל.

למידע נוסף: TI Power Management Forum

Texas Instruments

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , חדשות , רכיבים