כנס Designing with Freescale יתקיים ב-8 בנובמבר בדן אכדיה

11 אוקטובר, 2011

הכנס הוא סמינר מעשי למהנדסי מערכות משובצות, המתמקד בהאצת הפיתוח של מוצרים חדשניים באמצעות הטכנולוגיות של פריסקייל. בין הנושאים בכנס: מוצרי צריכה אלקטרוניים, תחבורה ורכב, תעשייה, רשתות תקשורת וטכנולוגיות מכשור רפואי

Designing with Freescale Market Solutionsברקן: "מסגרת הסמינר נתפרה במיוחד עבור צורכי המהנדסים הישראלים"

הכנס השנתי Designing with Freescale Market Solutions, ייערך השנה במלון דן אכדיה בהרצליה ב-8 בנובמבר 2011. הכנס הוא סמינר מעשי למהנדסי מערכות משובצות, המתמקד בהאצת הפיתוח של מוצרים חדשניים באמצעות הטכנולוגיות של פריסקייל. בין הנושאים בכנס: מוצרי צריכה אלקטרוניים, תחבורה ורכב, תעשייה, רשתות תקשורת וטכנולוגיות מכשור רפואי. הסמינר בישראל הוא אחד מ-20 סמינרים דומים שעורכת פריסקייל בעולם בשנת 2011.

בכנס בישראל החברה תכריז על מעבד מרובה-ליבות חדש בגיאומטריה של 28 ננומטר, ויוצגו מוצרי i.MXx, פתרונות פריסקייל לתחום המכשור הרפואי, פתרונות ה-QorlQ, פיתוח עבור שוק ה-Femto, אפליקציות סדרת ה-i.MX6 ופתרונות Zigbee/Wireless. בין הסמינרים המעשיים בכנס: Multicore DSP, MCU, חיישני פריסקייל, מעבדי התקשורת QorlQ ופתרונות RF.

שמואל ברקן, מנכ"ל משותף בפריסקייל ישראל ודירקטור שיווק ומכירות למזרח התיכון ואפריקה, אמר שמסגרת הסמינר נתפרה במיוחד עבור מהנדסי המערכות המשובצות הישראלים. "המפגש עם הנציגים הבכירים מריסקייל שיגיעו לסמינר יחשוף אותם למגוון רחב של פתרונות ויסייע להגביר את התפוקה ולקבל השראה לפיתוחים מלהיבים חדשים".

למידע נוסף: Designing with Freescale Seminars

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה