טושיבה רכשה את טכנולוגיית האודיו של סיוה עבור כלי-רכב

7 נובמבר, 2011

סיוה מהרצליה תספק לטושיבה היפנית את מעבד האותות הדיגיטלי TeakLite-III עבור יישומי אודיו במוצרים סלולריים ובמערכות בידור ממונעות בכלי-רכב. זו הפעם הראשונה שטכנולוגיית האודיו שפיתחה של סיוה תיושם בכלי-רכב

חברת המחקר האמריקאית Linley Group, הגדירה אותו כ"מעבד האודיו הטוב ביותר בשוק"

חברת סיוה (CEVA) מהרצליה תספק לטושיבה היפנית (Toshiba) את מעבד האותות הדיגיטלי TeakLite-III עבור יישומי אודיו במוצרים סלולריים ובמערכות בידור ממונעות בכלי-רכב. זו הפעם הראשונה שטכנולוגיית האודיו שפיתחה של סיוה תיושם בכלי-רכב.

מעבד TeakLite-III מאפשרת לממש יישומי אודיו כמו השמעת מוסיקה באיכות HD ואפילו הפחתת רעשים תוך שימוש במספר מיקרופונים בו-זמנית. בדו"ח מקיף שפרסמה חברת המחקר האמריקאית Linley Group, היא הגדירה אותו כ"מעבד האודיו הטוב ביותר בשוק", בעקבות מחקר שביצעה על שוק מעבדי האודיו (The Linley Group, "A Guide to CPU Cores and Processor IP, Second Edition" by Joseph Byrne and Linley Gwennap, March 2010).

מנכ"ל סיוה גדעון ורטהייזר שהעיסקה עם טושיבה מעידה על התרחבות שוקי היעד של החברה מעבר לשוק מעבדי התקשורת לסלולר. "באמצעות המעבד מבוסס-תוכנה שלנו, יכולה טושיבה לנצל ביעילות את משאבי הפיתוח ולמקסם את השימוש בטכנולוגיה שלנו".

משלוש יוצא אחד

חברת סיוה מפתחת פתרונות עיבוד אותות דיגיטלי לתקשורת סלולרית, מולטימדיה, VoIP, Bluetooth ותקני SAS ו-SATA. להערכת החברה, 7 מתוך 8 יצרני הסלולר הגדולים בעולם משתמשים בטכנולוגיה שלה ובאחד מכל שלושה מכשירי סלולר הנמכרים היום בעולם מוטמעת טכנולוגיה של סיוה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: DSP , חדשות , קניין רוחני , תעשייה ישראלית