Agilent רוכשת את חטיבת מערכות הבדיקה של AT4 wireless

1 אוגוסט, 2012

מנכ"ל Agilent ישראל, איציק סיטון: "רבים מלקוחותינו בתחום ה-Wireless והסלולר משתמשים במוצרים ובשרותים של AT4 wireless. אנחנו נמשיך לתמוך במוצרי החברה הקיימים ובמקביל נחתור להרחבת סל הפתרונות והשירותים”

"הרכישה תרחיב את טביעת הרגל של Agilent בשוק התקשורת האלחוטית"

צב"ד
מנכ"ל Agilent Israel, איציק סיטון

חברת Agilent Technologies חתמה על הסכם סופי לרכישת נכסי חטיבת מערכות הבדיקה של AT4 wireless הספרדית, המספקת שירותי בדיקה ופתרונות לתקשורת אלחוטית. החברה מסרה שמוצרי הבדיקה של AT4 wireless לתקשורת אלחוטית מרחיבים את היצע פתרונות הבדיקה של Agilent, במיוחד בשוק ה-LTE הנמצא בצמיחה מהירה.

שיתוף פעולה ארוך שנים

"הרכישה תרחיב את טביעת הרגל של Agilent בתחום הבדיקות לשוק התקשורת האלחוטית, ותוסיף פתרונות לבדיקת תאימות ופיתוח פתרונות NFC/RFID ו-Bluetooth". נשיא קבוצת המדידות האלקטרוניות של Agilent, גאי סנה, אמר שה-LTE מייצג את עתידה של התקשורת האלחוטית. "ל-AT4 wireless  ניסיון מוכח באספקת פתרונות חדשניים עבור בדיקות תאימות ופיתוח – בדיוק במועד שבו השוק זקוק להם".

מנכ"ל  AT4 wireless, לואיס פרננדו מרטינז, אמר שלאור שיתוף הפעולה הארוך בין שתי החברות, "הרכישה היתה צעד טבעי לשני הצדדים. AT4 wireless תמשיך לצמוח בשוק הבינלאומי ולהשקיע בשירותי בדיקה חדשים". מנכ"ל Agilent ישראל, איציק סיטון, אמר ש"רבים מלקוחותינו בתחום ה-Wireless והסלולר משתמשים במוצרים ובשרותים של AT4 wireless. "אנחנו נמשיך לתמוך במוצרי החברה הקיימים ובמקביל נחתור להרחבת סל הפתרונות והשירותים”, אמר.

חטיבת מערכות הבדיקה של AT4 wireless פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לספק פתרונות בדיקה מתקדמים המבוססים על ניסיון שנצבר בעקבות 17 שנות פעילות בתחום בדיקות ההסמכה והאישור עם ארכיטקטורות ותכנוני מערכות מתקדמים. פלטפורמות בדיקה אלה נמצאות בשימוש נרחב בענף, החל בחברות בדיקה ועד ליצרנים של ערכות שבבים. בחטיבה מועסקים כיום כ-130 עובדים שיעברו ל-Agilent עם השלמת הרכישה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , WIRELESS , חדשות , ציוד בדיקה