דרור בין מונה לתפקיד נשיא ומנכ"ל חברת רד תקשורת

8 אוגוסט, 2012

בין מחליף את אפי וכטל, הפורש לגמלאות לאחר שניהל את החברה במשך 15 שנים. בין שימש עד לאחרונה כשותף בקרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס, ולפני כן עבד במשך 9 שנים בחברת קומברס בשורה של תפקידים ניהוליים, לרבות נשיא מחלקת מכירות בינלאומיות.

וכטל  במכתב הפרידה: "אם לפרוש, אני מעדיף לעשות זאת כל עוד כוחי במותני"

דרור בין רד תקשורת
דרור בין

הסתיימה החפיפה בחברת רד תקשורת מחשבים (Rad Communication): דרור בין מונה לתפקיד נשיא ומנכ"ל החברה, במקומו של אפי וכטל אשר החליט לפרוש לגימלאות לאחר 15 שנה בתפקיד זה. "לדרור יש הבנה רחבה של מה מניע להצלחה בשוק הטלקום העולמי, המבוסס על שנים רבות של ניסיון כמנהל בכיר בתעשייה", אומר יהודה זיסאפל, יו"ר רד תקשורת ונשיא קבוצת רד-בינת.

מקומברס וכרמל ונצ'רס

לדברי בין, "במהלך תקופת המעבר פגשתי צוות של עובדים מקצועיים ומסורים".  בין (45) שימש עד לאחרונה כשותף בקרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס, ולפני כן עבד במשך 9 שנים בחברת קומברס בשורה של תפקידים ניהוליים, לרבות נשיא מחלקת מכירות בינלאומיות, נשיא קבוצת המוצרים ובתפקידים נוספים. לפני פעילותו בקומברס, היה שותף בחברת שלדור. הוא בעל תארים ראשונים בהצטיינות מהטכניון בהנדסת מערכות מידע ובהנדסת תעשייה וניהול), ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב.

לפני כחודשיים הודיע אפי וכטל(67),  שהוא ככל הנראה המנכ"ל הוותיק ביותר בתעשיית ההייטק הישראלית, על כוונתו לפרוש מהתפקיד. במכתב ששלח לעובדי רד, הוא הסביר את החלטתו ברצון לבלות עם המשפחה והנכדים, ללמוד, לטייל וליהנות. "אחרי 28 שנים ברד החלטתי שהגיע הזמן להתחיל בתהליך פרישה. לא קל היה לי לקבל החלטה זו, שכן במשך כל השנים האלה תפסו החברה ועובדיה מקום מרכזי בחיי, במחשבותיי, בתוכניותיי ובתקוותיי. ואם לפרוש, אני מעדיף לעשות זאת כל עוד כוחי במותני כדי שאוכל ליהנות מתקופת פנסיה אקטיבית".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית