פריסקייל תחשוף בישראל את משפחת המיקרו-בקרים Kinetis KL

7 ספטמבר, 2012

החשיפה תיערך בסמינר הפיתוח שנתי של החברה, שייערך ביום ד', ה-12 לספטמבר במלון דן אכדיה. לארוע יגיעו כ-20 מומחים לפגישות ייעוץ פרטיות ללא תשלום עם צוותי פיתוח וחברות הייטק ישראליות. ההכרזה העולמית הרשמית תתבצע רק בסוף החודש

ברקן: "הנושאים המרכזיים בסמינר יהיו נטוורקינג, מכשור רפואי וציוד צבאי"

שמואל ברקן
שמואל ברקן, פריסקייל ישראל

חברת פריסקייל ישראל (Freescale) החליטה לארגן ללקוחות בארץ סדרה של מפגשים אינטימיים עם מומחי החברה במטרה לקבל ייעוץ ישיר וללא תשלום. כך מסר היום ל-Techtime מנכ"ל משותף של חברת פריסקייל ישראל, שמואל ברקן.

המפגשים ייערכו במסגרת הסמינר הטכנולוגי השנתי Designing with Freescale שייערך ביום ד', 12 בספטמבר, במלון דן אכדיה בהרצליה.

השאלות והתשובות סביב Kinetis

מהנדסי פיתוח ולקוחות שיש להם שאלות או שרוצים להתייעץ עם מומחי החברה, יכולים להזמין פגישה באתר הכנס, תחת הקטגוריה Meet the Expert. בסך הכל, יגיעון לכנס כ-20 מומחים של החברה כדי להיפגש עם הלקוחות, חלקם מחו"ל וחלקם ממרכז פיתוח המעבדים המקומי בהרצליה.

לדברי ברקן, הסמינר מוקדש לתחום התכנון של מערכות משובצות וכולל השנה חידושים רבים. דגש מיוחד יהיה על פלטפורמת המיקרו-בקרים Kinetis של החברה. הפלטפורמה מבוססת על מעבדי ARM Cortex-M4 בקצה הגבוה, ו-ARM Cortex-M0 בקצה הנמוך, וכוללת יותר מ-200 מוצרים. ההצעה הייחודית שלה היא באספקת מעבדי 32 ביט, המתחרים בהספק, בביצועים ובמחיר עם מעבדי 8 ו-16 ביט.

במהלך הכנס תבצע פריסקייל הדגמה חיה של יישום פלטפורמת קינטיס בהשוואה לפלטפורמות מתחרות. אחד משיאי הארוע יהיה חשיפת סדרת המעבדים החדשה  Kinetis KL, המבוססת על ARM Cortex M0. מדובר בחשיפה מקומית המקדימה את ההכרזה העולמית של המיקו-בקרים החדשים, אשר תתבצע רק בסוף החודש.

איזו מגמה מייצגת LayerScaspe

לדברי ברקן, הנושאים המרכזיים בהם יתמקד הסמינר יהיו נטוורקינג, מכשור רפואי וציוד צבאי. "תהיה הצגה נרחבת של פלטפורמת LayerScape החדשה. מדובר במשפחה של מעבדי תקשורת הקובעת את המגמות המרכזיות בתחום התקשורת: ייצור בגיאומטריה של 28 ננומטר, אי-תלות בארכיטקטורת הליבה, אשר יכולה להיות ARM או PwerPC ויכולות חדשות של גמישות.

"היא מספקת מינויים רבים מאוד ושונים של עוצמת ביצועי הליבות, עוצמת ביצועי הטיפול בנתונים כמו אבטחה ובדיקת חבילות (Packets) ואפליקציות רשת, וכן גמישות בממשקי ה-I/O השונים. הפלטפורמה גם כוללת יכולת התאמה באמצעות תוכנה של השבב ליישום הספציפי: כך למשל, תוכנה שניכתבה בשפת C+ מאפשרת למפתחים לתכנת את השכבות המטפלות בחבילות. מדובר בשלב נוסף בהתפתחות מעבד התקשורת QorIQ. גם היא מיועדת ליישומים בהספק נמוך, וצריכת ההספק שלה מתחילה בפחות מ-3W".

במהלך הסמינר יסקור מנהל מרכז הפיתוח של פריסקייל בהרצליה, דודי גלנטי, את מגמות הפעילות בישראל. במקביל להרצאות, ייערכו במקום הרבה מאוד הדגמות של יישומים מבוססי שבבים שפותחו במרכז הפיתוח של החברה בישראל.

למידע נוסף ורישום: Designing with Freescale 2012

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: MCU/MPU , אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס , שיווק והפצה