סולרה מינתה את אינוקום כנציגתה הבלעדית בישראל

17 ינואר, 2013

החברה פיתחה טכנולוגיה המקליטה מידע מרחבי הרשת ומאפשרת לשחזר פעילות עוינת נגד הארגון, גם בדיעבד. היא מתכננת לעבוד עם מספר אינטגרטורים שיתמקדו בתחומי הביטחון, הממשלה, הפיננסים, ההייטק והתרופות

חברת סולרה נטוורקס (Solera Networks) נכנסת לישראל באמצעות נציגתה הבלעדית בארץ, חברת  InnoCom מקבוצת אמן.

החברה פועלת מסולק לייק סיטי, יוטה, ארה"ב והחלטתה לפעול בישראל היא חלק במהלך כניסה לכל השוק באירופה, במזה"ת ובאפריקה. סגן נשיא לאזור EMEA בסולרה,  ג'יימס פטינסון, אמר במהלך ביקורו בישראל שהחברה מתכננת לעבוד עם מספר אינטגרטורים שיתמקדו בתחומי הביטחון, הממשלה, הפיננסים, ההייטק והתרופות.

סולרה מתמחה בתחום מודיעין אבטחה ואנליטיקה (Security Intelligence and Analytics) לתחום ה-Big-Data. החברה הוקמה ב-2005, ובמהלך 2012 צמחה בשיעור של יותר מ-200% לאחר שבתחילת השנה גייסה 20 מיליון דולר מקבוצת משקיעים בהובלת קרן אינטל קפיטל. פטינסון: "השוק הישראלי מתוחכם מאוד בתחום הסייבר והישראלים הם מאמצים מוקדמים (Early Adopters) של חידושים טכנולוגיים. אנו רוצים להציע חלופה מושכת לשוק הישראלי מבחינה טכנית ומסחרית וכבר יש כמה לקוחות שבוחנים ברצינות את החלופות שלנו. החברה מספקת פתרון פאסיבי המקליט את כל הפעילות ברשת.

"הוא משמש מעין מקבילה של מצלמה במעגל סגור. אנו מאחסנים את המידע על הפעילות ברשת גם לזמנים ארוכים, וכאשר יש הפרה של האבטחה ניתן לשחזר את כל התקרית – בין מדובר בשיחת מסרים מיידיים, שיחה בפייסבוק, דואר אלקטרוני וכל פעילות אחרת. ניתן לברר מי נפגע, מי עשה את זה, איך, אילו מערכות נפגעו, האם האירוע נגמר והאם בטוח שהאירוע יימנע שוב". לדבריו, פייסבוק וסיסקו הן לקוחות של החברה. "אנחנו מציעים שילוב של חומרה ותוכנה. יש לנו פתרון עם פלטפורמה פתוחה המתחבר בצורה טובה לפתרונות כגון FireEye ו-Palo Alto Networks, ששתיהן מיוצגות בישראל על-ידי אינוקום בישראל".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות , טכנולוגיות מידע , נציגויות