סוני שילבה את ממשק N-trig באולטראבוק החדש שלה

13 יוני, 2013

מחשב האולטראבוק מהדור החדש, VAIO Duo 13 Ultrabook, כולל צג מגע ועט אלקטרוני שיתבססו על טכנולוגיית DuoSense של חברת N-trig מכפר-סבא

חברת סוני (Sony) חשפה את מחשב האולטראבוק מהדור הבא שלה, VAIO Duo 13 Ultrabook. החברה הודיעה שממשק המחשב, הכולל צג מגע ועט אלקטרוני יתבססו על טכנולוגיית DuoSense  של חברת N-trig מכפר-סבא.

SONY-N-TRIGבדור החדש של הטכנולוגיה, היא תספק למחשבים של סוני חוויית כתיבה כמעט מלאה: דיוק גבוה, רגישות ללחץ, יכולות בקרה וניווט ותחושת המשוב ממשטח הכתיבה. המחשב מסופק עם שני עטים אלקטרוניים בעלי דרגות חיכוך שונה עם צג הזכוכית, כדי לספק תחושה דומה ככל האפשר לחוויית הכתיבה בעט על-גבי נייר.

DUOSENSE

חברת N-trig הוקמה בשנת 1999 ופועלת מכפר-סבא. החברה פיתחה את טכנולוגיית DuoSense המבוססת על הוספת שכבה קיבולית שטוחה על-גבי צג שטוח, המאשרת להשתמש בו כצג מגע מרובה נקודות וכן, באמצעות עט דיגיטלי בעל דרגת רגישות של 256 רמות לחץ, המסייע בהזנת נתונים מהירה ואינטואיטיבת.

מדובר בממשק דו-שימושי הפועל באמצעות מערכת זיהוי (Digitizer) אחת. המערכת תומכת בצגים בגדלים של 7-17 אינטש, כדי להתאים לשימוש במגוון רחב מאוד של מכשירים. היא מתאימה להתקנה על-גבי כל סוג של צג LCD ולהפעלה במחשבים מבוססי חלונות, לינוקס ואנדרואיד. מנכ"ל חברת N-trig, עמיחי בן-דוד, העריך שהעט האקטיבי יהיה מרכיב מרכזי בכל האבזרים העתידיים: סמאטרפטונים, טאבלטים ומחשבי אולטראבוק.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון , תעשייה ישראלית