Beyond Electronics קיבלה את נציגות Tanner EDA

18 יולי, 2013

מוצר הדגל של החברה הוא תוכנת EDA בשם HiPer Silicon, המספקת את כל תהליך הפיתוח לשבבים אנלוגיים, אותות מעורבים, שבבי RF ורכיבי MEMS. יוסי בניזרי: "הפתרון של החברה מתאים גם לחברות סטארט-אפ, מפני שהמערכת עובדת על-גבי מחשבים אישיים"

חברת  Beyond Electronics הנמצאת בבעלותו של יוסי בניזרי חתמה על הסכם בלעדי לייצוג חברת Tanner EDA המספקת תוכנות לתכנון שבבים. במסגרת ההסכם תספק ביונד אלקטרוניקס תמיכה הנדסית ותהיה אחראית למכירות של כל מוצרי Tanner בישראל.

שלבי העבודה בתוכנת HiPer Silicon
שלבי העבודה בתוכנת HiPer Silicon

מוצר הדגל של החברה הוא תוכנת HiPer Silicon, המספק את כל תהליך פיתוח לשבבים אנלוגיים, שבבים לאותות מעורבים, שבבי RF  ולרכיבי MEMS.

לדברי יוסי בניזרי, יש לחברת Tanner לקוחות רבים בישראל ממגזרי התעשייה הביטחונית, יצרני חיישנים ויצרני רכיבי הספק. "הפתרון של החברה מתאים מאוד גם לחברות סטארט-אפ, מפני שהמערכת עובדת על-גבי מחשבים אישיים (PC) והחברה מגלה גמישות במתן רשיונות שימוש לחברות קטנות".

סגן נשיא Tanner, ג'ון צוק, אמר שהיכולות של ביונד אלקטרוניק יאפשרו לחזק את הקשרים ארוכי הטווח בין החברה לבין לקוחותיה בישראל. חברת Tanner היא מיצרניות תוכנות ה-EDA הוותיקות בשוק. היא הוקמה בשנת 1988 ופועלת מקליפורניה. עד היום היא סיפקה כ-33,000 רשיונו שימוש לכ-5,000 לקוחות.

חברת Beyond Electronics הוקמה בשנת 2012 על-ידי יוסי בניזרי, שהיה קודם לכן מנהל הפעילות של Lattice בישראל. היא מתמקדת במתן שירותים לתעשיית הסמיקונקטורס הישראלית: כלי EDA, ליבות IP, שירותי הנדסה ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה , תוכנה ותכנון אלקטרוני