Cadence תציג בארץ את הטכנולוגיה החדשה של ממירי DAC/ADC סופר-מהירים ל-28 ננומטר

10 אוקטובר, 2013

ראש צוות הפיתוח של הממירים, וויליאם אוואנס, יגיע לכנס הטכנולוגי השנתי של Cadence שיתקיים ב-14 לאוקטובר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב

חברת קיידנס (Cadence) הכריזה על תכנונים חדשים (IP) של ממירי ADC ו-DAC המיועדים להטמעה בתוך שבבים המיוצרים בגיאומטריה של 28 ננומטר.

המוצרים החדשים מיועדים לעמוד באתגר יוצא הדופן של רשתות LTE ו-LTE Advanced, ושל תקן התקשורת WiGig (קוד IEEE הוא 802.11ad) המיועד להקמת רשתות תקשורת אלחוטיות בתדרי 60Ghz.

ביישומים אלה הממירים צריכים להתמודד מול קצב זרימת מידע של עד 7Gbps, ופירוש הדבר שעליהם להשלים כל דגימה במהירות גבוהה כמעט פי עשרה מרוב הממירים המהירים הקיימים היום בשוק.

ADC-DACהמשפחה החדשה כוללת תכנונים לממיר דואלי (ADC ו-DAC) ל-7 ביטים העובד במהירות של 3GSPS (כלומר 3 Giga-Samples Per Second), ממיר ADC כפול 11 ביטים העובד בקצב של 1.5GSPS וממיר DAC כפול 12 ביטים העובד בקצב של 2GSPS. ל-Techtime נימסר שהביצועים המהירים התאפשרו אודות לשימוש בתכנונים חדשים ולהקטנת גודל הצומת ל-28 ננומטר.

סגן נשיא קבוצת הקניין הרוחני (IP) של קיידנס, מרטין לנג, אמר שהתכנונים החדשים פורים את הצורך לבצע תכנון ייעוד "מחוץ לשבב", ומיועדים לספק שילוב חלק של הממירים בתוך רכיבי SoC מורכבים הכוללים גם מעגלים אנלוגיים וגם מעגלים דיגיטליים.

בשבוע הבא יוכלו המתכננים הישראלים להיפגש עם ראש צוות הפיתוח של הממירים החדשים, וויליאם אוואנס, שיגיע לכנס הטכנולוגי השנתי של חברת קיידנס, CDNLIVE2013, אשר יתקיים השנה ב-14 לאוקטובר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

CDNLIVE

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , קניין רוחני , תוכנה ותכנון אלקטרוני