אורביט מפתחת אנטנת תקשורת לוויינית אווירית לחברה הנמצאת בבעלות Astrium

22 דצמבר, 2013

במסגרת שיתוף הפעולה קיבלה Orbit הזמנה ראשונה בהיקף של 3 מיליון שקל לפלטפורמת תקשורת VSAT אווירית מדגם AirTRx 25-LP

אורביט

במסגרת שיתוף הפעולה קיבלה Orbit הזמנה ראשונה בהיקף של 3 מיליון שקל לפלטפורמת תקשורת VSAT אווירית מדגם AirTRx 25-LP

אורביט UNI
אנטנת עקיבה של אורביט עבור תקשורת לוויינית ברכבות מהירות

חברת אורביט טכנולוג'יס (Orbit) המפתחת ומייצרת מערכות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים, הודיעה היום כי חתמה עם תאגיד חלל אירופי על הסכם לפיתוח משותף של אנטנה אווירית לתקשורת לוויינים התומכת הן בתחום התדר Ku והן בתדרי Ka עבור מטוסי משימה.

במסגרת שיתוף הפעולה קיבלה אורביט הזמנה ראשונה בהיקף של 3 מיליון שקל לפלטפורמת תקשורת VSAT אווירית מדגם AirTRx 25-LP.

מערכות ה-VSAT  האוויריות מפותחות במסגרת שיתוף פעולה בין אורביט לחברה הבת של תאגיד החלל. שיתוף הפעולה בין אורביט לחברה הבת של תאגיד החלל בא בעקבות שותפות ארוכת-שנים, אשר הניבה מספר פתרונות VSAT במרוצת הזמן. החברות מחזיקות במשותף בחברת OrTes, ספקית פתרונות תקשורת לוויינית לענף הרכבות.

בשנת 2008 הקימה חברת אורביט את חברת OrTes בשיתוף פעולה עם חברת TeS האיטלקית במטרה לייצר ולשווק באירופה אנטנות עקיבה לווייניות המותקנות על-גבי רכבות. חברת TeS נמצאת בבעלותה המלאה של קבוצת Space Engineering  מרומא, המתמחה בפיתוח וייצור לוויינים, מערכות תקשורת לווייניות ומוצרים ניהול פרוייקטי ומשימות חלל.

בחודש אפריל 2012 נמכרה השליטה (67%) בחברה לתאגיד הלוויינים האירופי Astrium, הנמצא בבעלות EADS. חברת Astrium היא אחד מגופי החלל הגדולים בעולם: היא מעסיקה קרוב ל-20,000 עובדים ובשנת 2012 הסתכמו מכירותיה בכ-5.8 מיליארד אירו. למעשה, מדובר בזרוע החלל של  EADS, אשר מוזגה ביולי השנה עם חברת Cassidian, המשמשת כזרוע המל"טים של EADS.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חלל , תעשייה ישראלית , תקשורת