CEVA תספק מעבד אודיו ל-CYIT הסינית

19 פברואר, 2014

חברת Ceva חתמה על הסכם עם חברת השבבים הסינית CYIT לאספקת מעבד האודיו TeakLite-4 לצורך פיתוח רכיבים לטאבלטים וסמארטפונים מהדור הרביעי. ערן ברימן: "סין היא כיום שוק מכשירי הסלולר החשוב בעולם"

מנהל שיווק CEVA, ערן ברימן: "סין היא כיום שוק הסלולר החשוב ביותר בעולם"

חברת סיוה (Ceva) חתמה על הסכם עם חברת השבבים הסינית Chongqing CYIT Communication Technology לאספקת מעבד האודיו TeakLite-4. מעבד האודיו של סיוה ישולב בקו שבבי התקשורת החדש של החברה הסינית, המיועד לשימוש במכשירי סמארטפון ובטאבלטים התומכים ברשתות הדור הרביעי (4G). 

מעבד TeakLite-4 מאפשר להפעיל יישומי אודיו, קול ותקשורת ברמה נמוכה מאוד של צריכת הספק. בתוך כך מסרה החברה שסדרת מעבדי TeakLite היא הנמכרת ביותר בתעשייה, ועד כה סופקו יותר מ-3 מיליארד שבבי סלולר המבוססים על מעבד זה.

סמנכ"ל השיווק של סיוה, ערן ברימן, אמר שחברת CYIT מפתחת את שבבי הדור הבא לצורך מוצרים שיימכרו בשוק הסיני. "עם יותר ממיליארד מנויי סלולר וצמיחה עקבית, סין היא שוק מכשירי הסלולר החשוב ביותר בעולם".  

הדגמת וידאו: יישומי עיבוד קול במעבדי סיוה:

חברת סיוה נמצאת בתהליך מאומץ המיועד לגוון את שוקי הפעילות שלה. במהלך הרבעון האחרון של 2013 היא חתמה על 11 הסכמים חדשים לרישוי טכנולוגיות לתכנון שבבים: מתוכם 6 הסכמים עם לקוחות חדשים לגמרי. מתוך כל ההסכמים החדשים, 9 היו לאספקת מעבדי אותות דיגיטליים ו-2 לאספקת טכנולוגיית Bluetooth. ההסכמים נחתמו עם יצרני שבבי תקשורת למכשירי סלולר, יצרני שבבי מולטימדיה לסמארטפונים, למערכות נהיגה חכמות ולמערכות קישוריות בתקן Bluetooth.

כלומר, היא מתחילה להשתחרר מהנישה שבה היתה כבולה – אספקת מעבדי DSP עבור מערך התקשורת בטלפונים הסלולריים (Baseband) – ונכנסת לנגזרות חדשות של שוק התקשורת. על רקע זה ניתן להבין את המיצוב החדש שלה בתערוכת המובייל בברצלונה, של חברה המספקת פתרונות לממשקים מבוססי קול ודיבור, ממשקים מבוססי מחוות ופתרונות עיבוד וניתוח החיישנים (Context Awareness) המצויים באבזרים ניידים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית