Digi-Key חתמה על הסכם הפצה עם Heatron LED

10 יוני, 2014

Digi-Key מסרה שמודולי התאורה של חברת Heatron מתוכננים, נבדקים ומורכבים בארצות הברית. חלקם מוסמכים לתקן UL8750, המקצר את תהליכי הבדיקות לפני שיווק

Digi-Key מסרה שמודולי התאורה של Heatron מתוכננים, נבדקים ומורכבים בארצות הברית. חלקם מוסמכים לתקן UL8750, המקצר את תהליכי הבדיקות לפני שיווק

LEDS

מפיצת הרכיבים הגלובלית, חברת Digi-Key, חתמה על הסכם הפצה עם חברת Heatron LED Integration האמריקאית, שבמסגרתו היא תפיץ את מוצריה בעולם. מדובר בפתרונות תאורת פנים ותאורת חוץ, כולל לוחות ומודולים של לדים (LEDs) לתאורת רחוב, תאורה מקומית ותאורה של שטחים נרחבים.

סגן נשיא Digi-Key לתחום המוליכים למחצה, מרק זאק, אמר שההסכם מרחיב את היצע פתרונות ה-LEDs שהחברה יכולה לספק ללקוחותיה. "כאשר הם מתכננים פתרונות מבוססי LEDs, היצרנים תמיד מחפשים פתרונות המאפשרים להפחית עלויות ולזרז את זמן היציאה לשוק. חברת Heatron מספקת שילוב ביצועים, פשטות וקלות התקנה".

מודולי התאורה של חברת Heatron מתוכננים, נבדקים ומורכבים בארצות הברית. חלקם מוסמכים לתקן UL8750, המקצר את תהליכי הבדיקות לפני שיווק. מוצרי החבה זמינים בכל אתרי Digi-Key.

חברת Digi-Key ממינסוטה, ארה"ב היא ספקית כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים בכמויות שונות, מרמת האב-טיפוס ועד לייצור בכמויות גדולות. החברה מציעה יותר מ-3 מיליון מוצרים של יותר מ-650 יצרנים. למידע נוסף: www.digikey.co.il.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , אנרגיה וסביבה , חדשות , נציגויות , שיווק והפצה