גאדג'טים: QGenie מספק ענן פרטי בתוך הכיס

4 אוגוסט, 2014

חברת QNAP Systems מארצות הברית השיקה אבזר נייד חדש בשם QGenie, המיועד לשמש כהתקן אחסון רשתי נייד בגודל כיס ובמשקל של 122 גרם בלבד.

חברת QNAP Systems מארצות הברית השיקה אבזר נייד חדש בשם QGenie, המיועד לשמש כהתקן אחסון רשתי נייד בגודל כיס ובמשקל של 122 גרם בלבד.

QGenie

למעשה מדובר באבזר הכולל כונן SSD, מעגלי קישוריות Wi-Fi ו-USB, מטען סוללות נייד וסוללה המשמת כבנק אנרגיה. QNAP  מיוצגת בארץ בלעדית על-ידי חברת ויזו'אל. המכשיר מאפשר להרחיב באופן אלחוטי את נפח האחסון של מכשירים ניידים. המשתמשים יכולים להעביר קבצים ל-QGenie ובעזרת שירות myQNAPcloud, הם גם יכולים ליצור ענן פרטי שבו הם יכולים לשמור, לגשת, לסנכרן ולשתף את כל הקבצים השמורים ב-QGenie. מנהל המוצר בחברת QNAP, האנז סאנג, אמר שהמכשיר מאפשר חיבור של עד 20 משתמשים, וגישה לקבצים של עד 8 משתמשים בו-זמנית. "הוא מאפשר שיתוף מולטימדיה בעת נסיעה ברכב, והעברת קבצים גדולים במסגרת מפגשים חברתיים, כיתות סמינר ופגישות עסקיות, מבלי הצורך לשלוח הודעות דואר אלקטרוני או להחליף התקני USB ניידים אחד עם השני".
כשהוא טעון במלואו, QGenie – עם סוללה מובנית של 3,000mAh – יכול לעבוד יותר מ-10 שעות. הוא יכול לשמש לשמש כסוללה ניידת לטעינת מכשירים ניידים, ומספק נקודת גישה ניידת (AP) לאינטרנט בחיבור קווי או אלחוטי, נקודה חמה של טלפון חכם, או דונגל 3G/4G/LTE. כשמחברים אותו למחשב PC או MAC באמצעות חיבור USB 3.0, ה-QGenie הופך באופן אוטומטי לכונן SSD נייד בנפח של 32 ג'יגה-בייט.

זמינות: אמצע אוגוסט. מחיר: 590 שקל

מפיץ בארץ: חברת ויז'ואל ד.ג. בע"מ

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון