HiSense הסינית תטמיע את Kidoz בטלוויזיות החדשות

11 ינואר, 2015

התוכנה של Kidoz תאפשר להעביר את מכשירי ה-Smart TV למוד פעולה בטוח לילדים, ולמנוע מהם ביצוע פעולות מזיקות או גישה אל תכנים מזיקים

התוכנה של Kidoz תאפשר להעביר את מכשירי ה-Smart TV למוד פעולה בטוח לילדים, ולמנוע מהם ביצוע פעולות מזיקות או גישה אל תכנים מזיקים

KIDOZחברת Hisense Electric הסינית, שהיא ראחת מיצרניות מכשירי הטלוויזיה הגדולות בעולם, תטמיע את התוכנה של חברת Kidoz התל-אביבית במכשירי הטלוויזיה, הטאבלטים והסמארטפונים שלה. מדובר למעשה באפליקציה אשר תוטמע מראש בתוך האבזרים שייוצרו.

חברת Kidoz הוקמה בשנת 2008 על-ידי המנכ"ל גיא חבקין, אשר חיפש פתרון אישי לאפשר שימוש בטוח לילדיו באבזרים הדיגיטליים. נקודת המוצא של החברה היתה שהמכשירים תוכננו עבור מבוגרים, אולם מצויים בשימוש בידי ילדים. והדבר דורש מענה.

החברה גייסה בתחילת הדרך 1.2 מיליון דולר מקרן לול (Lool VC), אולם במהרה הפכה לחברה ריווחית. התוכנה שלה מאפשרת להעביר כל מסך דיגיטלי (טאבלט, סמארטפון או מכשיר טלוויזיה דיגיטלית) למוד פעולה של מכשיר בטוח לילדים. בתצורה הזו הצג מקבל מראה המותאם לילדים, מאפשר להם גישה רק אל תכנים בטוחים אשר נבדקים על פי מספר שכבות אישור, ומונע אפשרות למחיקת תכנים של ההורים או לביצוע רכישות באינטרנט.

מבחינת Kidoz, ההסכם הוא ניסה ראשונה לתחום הטלוויזיה החכמה, לאחר שהיא פרצה לתחומי הסמארטפון והטאבלט. בהודעה משותפת של שתי החברות שפורסמה בסוף השבוע במהלך תערוכת CES, נמסר כי המוצרים החדשים יימכרו בתחילה בעיקר בדרום אמריקה, דרום אפריקה, מקסיקו וישראל.

להערכת חברת המחקר פרוסט אנד סאליבן, שוק הטלוויזייות החכמות (Smart TVs) יצמח בקצב שנית של 67% בשנתיים הבאות ויגיע להיקף של כ-244 מיליון מכשירים בשנת 2017. לדברי חבקין, בשנתיים האחרונות הוכפל פי שלושה מספר השעות שילדים מבלים מול המסך הדיגיטלי. "למרות זאת, רוב הזמן הם מצויים מול הטלוויזיה".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון