ארגון מחדש ב-Unitronics: מרחיבה תחום הפרוייקטים

16 מרץ, 2015

חברת Unitronics ממזגת את פעילות הקמת מרכזים לוגיסטיים עם פעילות פתרונות החנייה האוטומטיים בתוך חברת יוניטרוניקס פתרונות. מתכננת לגייס הון עבור הפעילות הממוזגת

חברת Unitronics ממזגת את פעילות הקמת מרכזים לוגיסטיים עם פעילות החניונים האוטומטיים בתוך "יוניטרוניקס פתרונות". מתכננת לגייס הון עבור הפעילות הממוזגת

בקרים של יוניטרוניקס בקו ייצור תעשייתי בארה"ב
בקרים של יוניטרוניקס בקו ייצור תעשייתי בארה"ב

חברת יוניטרוניקס (Unitronics) מפרידה את תחום הבקרים מתחום הפרוייקטים. אתמול אישר דירקטוריון החברה את הרחבת הפעילות של החברה הבת יוניטרוניקס פתרונות אוטומטיים, העוסקת בתחום פתרונות החנייה האוטומטיים באמצעות העברה אליה של כל פעילויות חטיבת המערכות, שעסקה בתכנון, הקמה ואחזקת מערכות אחסון ולוגיסטיקה ממוחשבות, בעיקר מחסנים אוטומטיים ומרכזי הפצה ממוכנים. המהלך כולל העברת הציוד, המלאי, צבר ההזמנות, העובדים, רישיונות וקניין הרוחני של החברה.

במסגרת הארגון מחדש, בוצעו מספר מינויים בחברה: נייגט דניאל רפאל מונה למנכ"ל יוניטרוניקס פתרונות. בשנים האחרונות הוא שימש כסמנכ"ל ומנהל הרכש ביוניטרוניקס. מנהל חטיבת המערכות יוסף רצאבי, מונה לסמנכ"ל יוניטרוניקס פתרונות. רונן זלאיט הצטרף לחברה מ-Access Capital Markets ומונה למנהל הכספים של יוניטרוניקס פתרונות.

בעקבות המהלך תתמקד יוניטרוניקס בתחום המוצרים בלבד: בקרים מיתכנתים (PLC) לתעשייה הכוללים גם מערכות ממשקל משתמש (human machine interface). שינוי המבנה מותנה בקבלת הסדר מס מקדים מרשות המיסים וצפוי להיכנס לתוקף באפריל 2015. מטרת השינוי היא לרכז בחברת יוניטרוניקס פתרונות את תחומי הפעילות הדומים, והפיכתה לחברה אטרקטיבית למשקיעים. במסגרת זו החברה מתכננת לבצע גיוס הון ממשקיעים פרטיים או באמצעות הנפקת מניות ציבורית.

חניון אוטומטי של יוניטרוניקס
חניון אוטומטי של יוניטרוניקס

בשנת 2014 הסתכמו ההכנסות של חטיבת המערכות שתועבר ליוניטרוניקס פתרונות בכ-38 מיליון שקל.החברה מעריכה, כי ההוצאות הכרוכות בשינוי המבנה צפויות להסתכם בסך כולל של כ-100 אלף שקל בלבד, שייזקפו כהוצאה ברבעונים הראשון והשני של 2015.

ראוי לציין שיוניטרוניקס פתרונות זכתה לאחרונה במכרז מעניין מאוד: הקמת החניון האוטומטי הגדול ביותר בצון אמריקה, בפרוייקט בהיקף של כ-24 מיליון דולר. החניון ייבנה בעיר קלגרי שבקנדה ומיועד לטפל ב-1,400 כלי-רכב. יוניטרוניקס מעריכה כי תחל ביישום הפרוייקט במהלך 2015. הטכנולוגיה של החברה מבוססת על שימוש ביחידות רובוטיות, קרוניות ומעליות אוטומטיות. המערכת נשלטת באמצעות תוכנה ומיועדת להגיע לקצב אחסון או שליפת רכב מהחניה בתוך כ-2 דקות. בשיטה של החברה, היא מצליחה להחנות שלוש מכוניות בנפח המשמש בדרך-כלל לחניה בודדת אחת בחניון קונבנציונל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: featured