מקסין פסברג מחליפה את מולי אדן בראש אינטל ישראל

4 יוני, 2015

פסברג תעמוד בראש אינטל ישראל לאחר פרישתו של מולי אדן מהחברה. מינוי נוסף: דניאל בן עטר יהיה אחראי על כל פעילויות הייצור של אינטל בישראל

פסברג תעמוד בראש אינטל ישראל לאחר פרישתו של מולי אדן מהחברה. מינוי נוסף: דניאל בן עטר יהיה אחראי על כל פעילויות הייצור של אינטל בישראל

מקסין פסברג ודניאל בן עטר
מקסין פסברג ודניאל בן עטר

חברת אינטל (Intel) הודיעה על מינוייה של מנכ"לית אינטל ישראל, מקסין פסברג, לעמוד בראש אינטל ישראל לאחר פרישתו של מולי אדן מהחברה. אדן הוגדר כנשיא אינטל ישראל. בהודעה לא מסרה אינטל אם זהו גם התואר של פסברג. לצד"ניהול אינטל ישראל, שימשה פסברג גם כמנהלת פעילות הייצור של אינטל בישראל. במקומה יתמנה לתפקיד דניאל בן עטר, המשמש כיום כמנהל המפעל הייצור של אינטל בקרית-גת (Fab 28). לאחרונה הוא קיבל תואר של סגן נשיא באינטל העולמית.

"אינטל היא חברת ההייטק הגדולה והמתקדמת בישראל ואני גאה מאוד להמשיך ולהוביל אותה אל מול האתגרים הגדולים המצפים לה", מסרה פסברג. "אינטל ישראל תמשיך לעמוד בחוד החנית של הטכנולוגיה גם בשנים הקרובות ותמשיך לתרום למשק ולחברה הישראלית. אני רוצה לאחל הצלחה גדולה לדניאל בן עטר, מנהל מוכשר שכבר הוכיח את יכולותיו הרבות".

מקסין הצטרפה לאינטל ירושלים בשנת 1983 כמהנדסת ליתוגרפיות. משנת 2000 עד 2004 ניהלה את המפעל בקרית-גת (Fab 18). מ-2006 היא מונתה למנהלת המפעל החדש של אינטל בקרית-גת (Fab 28). ביוני 2007 היא מונתה לתפקיד מנכל"ית אינטל ישראל.

דניאל בן עטר, ינהל מעתה את כל פעילות הייצור של אינטל ישראל. הוא הצטרף לאינטל בשנת 1993 כמהנדס דיפוזיה במפעל אינטל ירושלים. מאז מילא שורה של תפקידי הנדסה וניהול במערך הייצור של אינטל. ב-2011 מונה למנהל מפעל אינטל קרית גת שהגיע להישגים מרשימים, בהם: זכיה בפרס Intel Quality Award, שהוא פרס האיכות היוקרתי ביותר של אינטל.

הצוות של AMD עובר לאינטל ישראל

בתוך כך דיווח אתמול העיתון כלכליסט שחברת אינטל ישראל קלטה את כל 55 העובדים במרכז הפיתוח הישראלי של חברת AMD. דובר אינטל אישר את הידיעה. העובדים צפויים להשתלב בקבוצת הפיתוח של ליבות מעבדי Core של אינטל הפועלת ביקום. הקבוצה מעסיקה כיום כ-350 עובדים בישראל (ביחד עם עובדי AMD) ומנוהלת על-ידי זיו המר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס