eBay מגייסת 50 מתכנתים למרכז הפיתוח בישראל

6 אוגוסט, 2015

בין המשרות הרלוונטיות ב-eBay: מהנדסי פיתוח ותוכנה בשפת Java, אנשי data science ואנליסטים/אלגוריתמיקאים עם אוריינטציה לעבודה ב-Big-Data

בין המשרות הרלוונטיות ב-eBay: מהנדסי פיתוח ותוכנה בשפת Java, אנשי data science ואנליסטים/אלגוריתמיקאים עם אוריינטציה לעבודה ב-Big-Data

חברת המסחר האלקטרוני eBay, הודיעה היום על הרחבת הפעילות בארץ וגיוס כ-50 עובדים למרכז הפיתוח בישראל. החברה מחפשת אנשים עם ניסיון רלבנטי ו/או מצטיינים בתחומם יוצאי יחידות טכנולוגיות ומודיעיניות מצה"ל, וכן דוברי שפות זרות (בעיקר גרמנית, צרפתית, איטלקית וספרדית) בעלי רקע טכנולוגי. בין המשרות הרלוונטיות ב-eBay: מהנדסי פיתוח ותוכנה בשפת Java, אנשי data science ואנליסטים/אלגוריתמיקאים עם אוריינטציה לעבודה ב-Big-Data.

חברת eBay מעסיקה כיום כ-230 עובדים בישראל בשתי יחידות מרכזיות הממוקמות בנתניה: מרכז הפיתוח מתמחה במידע מובנה (Structured Data) של אתר eBay העולמית ומנוהל על-ידי יובל מטלון, המשמש גם כמנכ"ל eBay ישראל. היחידה השנייה היא היחידה העסקית, המקדמת עסקים וצרכנים ישראליים בזירות המסחר העולמית של החברה, בראשה עומד אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל.

לדברי יובל מטלון, "eBay הוא הקניון הווירטואלי הגדול בעולם. תפקידו של מרכז הפיתוח בישראל הוא בסידור ובאיפיון 850 מיליון הפריטים שמוצעים בו למכירה כמעט מכל מקום לכל מקום. לשם כך, אנו ממקדים את מירב המאמץ במציאת דרכים להפיכת המערכות שלנו למתוחכמות עוד יותר, על-ידי פיתוח הטכנולוגיות המתקדמות בתחום.

"הגיוס מיועד לתמוך בהרחבת הפעילות בתחומי Big Data, Data Mining ו-Structured Data, כדי להציע ללקוחות דרכים טובות עוד יותר לאתר את הפריטים האהובים עליהם. בכל העולם יודעים היום כי המוחות בישראל הם המוכשרים ביותר, ולכן כשחברה בינלאומית ענקית כמו eBay מחליטה להרחיב את הפעילות שלה בישראל ולגייס עובדים נוספים דווקא כאן למרכז הפיתוח שלנו, זוהי ההוכחה הטובה ביותר לכך".

להגשת מועמדות: [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , אנשים , חדשות